[idiot]

August 17, 2009

spre Moldova Noua

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:07

chiar azi citeam

<< – Exista un verset din Isaia, care e citat de Sf. Paul in Epistola catre Romani. Ascultati cu atentie: „Aflat voi fi de cei ce nu ma cautau, vedea-ma-vor cei ce nu intrebau de mine”. Chocoti din nou, apoi continua:

– Ati inteles?

– Da, am soptit eu>>

mai pe seara un om pe care abia l-am cunoscut si care mi-a marturisit ca mai are maxim un an poate doi de trait m-a intrebat, privindu-ma fix in ochi:

– deci ai 33 de ani si stai de 5 ani in bucuresti. pana acuma nu ai facut nici un cacat. ce astepti? sa faci 35?

am inteles: nu mai e de stat aici. stiu cine mi-a vorbit: numai eu pot fi atat de grav cu mine. azi am aflat ca dumnezeu este IN noi, asa ca il voi asculta, urlandu-mi prin toate cele trei triliarde de guri.

deocamdata ma culc, pentru ca dimineata plec inspre o alta moldova, nu inspre nord est ci prin sud est. The New Moldavia, daca nu v-o fi cu Banat. acolo cresc astazi moldoveni de tip nou. sunt trimis in interes de serviciu, insa imi voi dedica putin timp identificarii acelor obiceiuri ancestrale care s-au mai pastrat pana astazi in acest loc pe care dacii, in urma cu XX secole, il numeau Mudava. a mai trecut un X si Voievodul Glad (I’m so Bad, I’m so Bad, I’m Vlad, I’m Vlad, I’m Vlad) impreuna cu vecinii sai Menumorut Renault si unu Gelu zis romanul mai bine zis blachus/vlahul/valahul au fost cuceriti de maghiari spun sursele istorice dar eu tind sa cred ca nu a avut loc nimic altceva decat o ciomageala de cea mai joasa speta la care romanii, ca de obicei, au pierdut.

ce Glanda lui Gladius!

11 comentarii »

  1. sunt chiar curios ce faci matale in interes de serviciu la the new moldavia. faci planuri si elevatii la ada-kaleh?

    Comentariu de alexandru mircea — August 17, 2009 @ 23:26

  2. fremos. fix locul pa unde o sa fiu si io in uichend cu scopul de a face pipilica in dunarica

    Comentariu de animal00 — August 18, 2009 @ 13:26

  3. @alex: reabilitare scoala, liceu si internat
    @animal: trebuia sa faci asta cu cateva zile INAINTE de festivalu anonimu ;)

    Comentariu de [idiot] — August 19, 2009 @ 08:51

  4. din pacate atuncea ma pipiliceam pe taramuri nemtesti

    Comentariu de animal00 — August 19, 2009 @ 09:50

  5. :) mergi pe cursul dunarii agale la vale?

    Comentariu de [idiot] — August 19, 2009 @ 10:52

  6. chiar i’au batut maghiarii, un monument din budapesta o confirma. de altfel gelu & co erau slavi or smth.

    Comentariu de strelnikov — August 21, 2009 @ 19:25

  7. Isabella Jagiello Zapolya rulz.

    Comentariu de strelnikov — August 22, 2009 @ 11:30

  8. Omul era Mario, nu?

    Comentariu de Sigrid — August 22, 2009 @ 16:49

  9. el era :) mario il cheama? eu credeam ca dumnezeu

    Comentariu de [idiot] — August 24, 2009 @ 07:18

  10. Pai Mario e Dumnezeu:)

    Comentariu de Sigrid — August 24, 2009 @ 14:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

