[idiot]

August 17, 2009

atacul amazoanelor laptarese

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:45

ma plimbam si eu ca tot omu’ cu sacosa nuda printre babele de la tarabele cu portocale rosii, rosii portocalii, verzi albe si branza buna in burduf de caine si mai sa inghit in gat samburele de la un ionatan sterpelit de la un taran pe nume adam. 3 femei care de care mai grasa m-au inconjurat, tintuindu-ma cu privirile si nu numai: fiecare tine indreptat spre mine un ditamai cutitan lung si lat ca un iatagan de sultan . 3 lame simultane la gatul meu. de pe tais picura un zer albicios, care inglobeaza ultimele mele clipe pe care le mai am te trait sub piata acoperita. aici mi-o fi sfarsitul? mai am timp de un zambet amar, la gandul babutelor huligane din monty python. ma vad prabusindu-ma doborat de macetele hacuitoare in ploaia foilor din agenda cu bloguri nescrise inca, in timp ce pixurile de diverse culori mi se revarsa din buzunarul de la piept…

cateva dintre cele povestite in acest text s-au intamplat aidoma in realitate, restul este pura fictiune care dovedeste lipsa crasa de imaginatie. femeile imi ofereau spre degustare cate un cub din branza. am gustat (avea un gust atat de autentic!) insa nu am cumparat nimic. din urma am fost apostrofat: „zgarie branza!”. ce credeai tanti, ca tata are un zgarie-nor?

1 comentariu »

  1. :))
    demential!

    Comentariu de marina — August 28, 2009 @ 20:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

