[idiot]

Iulie 30, 2009

[fotouălc mâncaţ’aş]

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:23
Tags: ,

dupa cum banuiati mie decat sa stau ca prostu, imi place sa umblu ca prostu

saptamaniile trecute ma plimbam pe calea mosilor cea mica facand poze in stanga, in dreapta, in sus si in jos, uimit de muitiudinea de unghiuri care mi se ofera. unele dintre case sunt abandonate, cascand spre strada goluri stirbe din care tamplaria ferestrelor a fost descarnata. usile sunt batute in scanduri, doar o gaura jos pe unde se strecoara cainii. dupa mirsul de fecale din interior, care se simte si de la casele de peste drum imi au seama ca nu numai cainii: asta e miros de cacat de om, il cunosc foarte bine. peste acoperisurile pipernicite ale caselor pe care mana omului le-a lasat sa se autodemoleze, se ridica spre cer turnul care calareste biserica armeneasca, traznit de dumnezeu. yup.

deodata in fata ochilor imi apare carcasa spectala a unei masini esuate pe un colt de trotuar. ca o prevestire macabra, are un numar de inmatriculare foarte asemanator cu al meu: B-??-SBO si este tot alba. mai mult, este opel model kadett, stramosul dupa care coreenii au facut cieloiul meu, asa cum rusii au facut lada dupa fiat si romanii dacia dupa renault. nu are geamuri, cauciucuri, nici scaune, nici bord nu mai are, nici volan, e doar caroseria ruginita. ii trag 2-3 poze din mers fata, profil, spate si ma indepartez mimand indiferenta unui artist fara frica, pentru ca un grup de grasani negriciosi care beau bere pe bordura se uitau la mine. exact ceea ce ma asteptam s-a si intamplat: au trimis un pusti cu bicicleta, instruit dinainte sa iscodeasca fraieri ca mine cazuti in capcana. probabil sa afle in primul rand daca-s strainez sau sarantoc de-al nostru.

– faci poze la masina?
– nu pot sa mint un copil: da
– le pui pe net?
– m-am hotarat sa-l mint: nu
– pai e masina lui tata
– si?
– si nu ai voie sa-i faci poze
– si?
– si trebuie sa-mi dai bani
– daca-mi tai chitanta

cum dracu s-o fi nimerit dintre toti tiganii, in tara asta sa fie cei mai de cacat? astia s-au gandit sa faca bani cu o epava care mai mult ca sigur, nici macar nu este a lor. incercam sa ma indepartez pasind nepasator dar ma gandeam ca pentru raspunsul meu smecher imi vor taia grasanii nu numai chitanta ci si gatul. am bagat aparatul in rucsac, l-am strans la piept si pana pe carol nu m-am mai uitat in urma. deja grabisem pasul pana la limita dintre mers si fuga (ar fi fost considerat impotriva regulamentului intr-un concurs de maraton).  m-am refugiat in blu’zz unde am rasuflat usurat intr-o sticla de bere.

P.S. tinand cont de invataturile marilor blogeri pentru restu’ lumii, am creat pagina „despre mine” in bara din dreapta, ca sa pot fi identificat si futut

4 comentarii »

  1. m’asteptam sa vad poza cu masina esuata cu pricina si cand colo – tot copchilu’lu’ gheorghe gheorghiu dej (tarziu am aflat, din surse on’este, ca nu’i ala de canta folk)

    Comentariu de holicica — Iulie 30, 2009 @ 21:58

  2. totusi i-am promis copkilului

    Comentariu de [idiot] — Iulie 30, 2009 @ 22:05

  3. oricum, recunosc: sa te bagi printre rromi daca ai idei in cap de genul „pana si tiganii sunt de cacat in tara asta” e ca si cum ai vrea sa faci pluta pe nil printre crocodili desi urasti soparlele mici

    Comentariu de [idiot] — Iulie 31, 2009 @ 06:32

  4. ma! da pe la mine pe la hala traian cand faci poze? pe mine ma stiu toti tiganii de pe acolo! ca umblu ca si ei in slapi, pantaloni scurti si bustu gol! garnatez siguranta!

    ma! iar te intreb: un idioc, doi idioc? sau un idioc, doi idiopti? ha?

    Comentariu de jocktherock — Iulie 31, 2009 @ 07:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

