[idiot]

Iulie 29, 2009

[caracatiţă cu prune]

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:31
Tags:

„- şşştiţi ce e o cratiţă?

…daar o caracatiţă?”

mi-am adus azi aminte de vremurile în care stăteam cât e ziua de lungă cocoţat într-un copac şi nu aveam altă treabă decât să scuip sâmburii de perje cât de departe pot, preferabil peste linia orizontului… copilăria este ca o viaţă precedentă, fără nicio legătură de pătrungel cu asta de acum pe care o trăiesc de cine ştie cât timp, printre betoane şi claxoane, în timp ce îmi fac alte planuri, vorba lui John Lenin.

m-am dus mergând cu capul în pământ până în piaţă, mi-am cumpărat un kilogram de prune şi sincer să spun intenţionam să le mănânc cu pâine, doar ca să trăiesc o senzaţie adevărată, însă un coleg m-a invitat să luăm masa împreună: salată de fructe de mare. am ciocnit câte un ouzo, ca să alunece mai bine caracatiţa si dă-i bătaie: câte o tentaculă, câte o prună. slurp o ventuză, golgâlţ o perjă. imediat, m-a străfulgerat in tărtăcuţă o idee de reţetă pentru o seară rroma antică: zacuscă de caracatiţă cu prune uscate. asortata cu raquilla de prune cu o sepie în loc de viermele amexican.

4 comentarii »

  1. Vai… Suna… delicios…

    Comentariu de Noe Me — Iulie 29, 2009 @ 13:51

  2. Imi place cum scrii. Foarte tare postul! Mi s-a facut foame :)

    Comentariu de taktu — Iulie 29, 2009 @ 19:35

  3. ehh cam aiurea combinatia…nu ai avut diaree? :P

    Comentariu de plastycframe — Iulie 30, 2009 @ 21:20

  4. :) nu

    asta se intampla doar cand se aliniaza planetele Lapte + Bere + Mere

    Comentariu de [idiot] — Iulie 30, 2009 @ 21:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

