[idiot]

Iulie 27, 2009

[IS-76-SBO]

Filed under: muzica — Pœtrip @ 12:00
Tags: ,

cu 12 ani in urma, cand am ales din parcarea daewoo un cielo alb nici eu nu banuiam ca nu voi mai scapa de masina asta si nici ea ca destinul ei este sa ajunga Racheta Alba. intre timp s-au intamplat atatea… probabil ca daca voi scrie o carte, va fi despre ea – pentru ca nu lipsita de aventuri i-a fost existenta, care se pare ca se va incheia sub forma unui cub compactat de fiare, alaturi de alte rable de care s-au descotorosit stapanii. de doua ori am simtit mana divina cum intervine in ultima clipa si ma reaseaza din trafic ca pe o jucarie in alt loc, lipsit de pericol, in momentul in care deja eu imi pregateam popcorn-ul ca sa imi vad filmul vietii. alta data, dupa ce fara avertisment si-a dat duhul, a fost readusa din lumea cealalta la un atelier de service auto, insa nici dupa reinviere nu si-a schimbat naravasul narav. cat despre pacate lumesti, pe toate le-a suportat cu discretie, pana intr-un moment cand nu a mai rezistat si a innebunit.

astazi am avut parte de o surpriza deosebita care m-a induiosat si mi-a inseninat ziua: taraboanta mea este sursa de inspiratie pentru o melodie! actuala stare de spirit a masinii degenerate intr-un catar troian mecanizat, este foarte bine surprinsa de axellerey, care i-a inchinat o oda electro, imn-epitaf, pe care i l-a dedicat dupa ce a avut ocazia sa o cunoasca binisor in cateva ocazii.

c82e

melodia

 

 

cuvintele autorului

1 comentariu »

  1. […] a fost facuta insa acum aproximativ un an, cand i-am auzit pe Snails cantand prima data in botexmobilul lui frate-meu. Dupa socul initial de “cine il pisca de cur pe asta in timp ce canta de are […]

    Pingback de asear-faceam shopping « marta cu th, sophia cu f — August 11, 2009 @ 18:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

