[idiot]

Iulie 25, 2009

[iordache]

Filed under: delir — Pœtrip @ 21:00
Tags: ,

ca sa-mi treaca suferinta ca nu am ajuns la PENISULA sa-i vad pe Nine Inch Nails si Primal Scream, m-am pus pe ascultat iordache si iata ce am gasit pe pagina lui:

mihai_iordache_01_cormons2006iordache: <<cronica primului meu concert …demolatoare… dar foarte haios scrisa, pe Romanian Guitarists Community Forum. e vorba de primul concert unde am fost invitat sa cant de catre Harry Tavitian si Corneliu Stroe, la teatrul Tanase, in actuala cladire a cazinoului Victoria:

(…) Prima mea intalnire cu jazz-ul a fost prin ’86, si a fost superba. Hoinaream cu un prieten prin oras cautand o petrecere ceva, ca se mai tineau pe la facultatea de Arhitectura sau prin licee, baluri de absolvire, sau de boboci … Nu am gasit nimic asa ca am luat-o hai hui si am dat de un teatru unde era un concert cu un tip cu barba, cu pianul. Intr-un colt al afisului scria mic de tot … jazz si … am intrat. In sala nu prea era lume dar am preferat sa ne asezam pe jos mai in spate (sa mai traga prietenul meu un fum de tigara pe furis) … cand sa traga amicu’ un fum, brusc … zdrang in pianul ala un cot de mi-a sarit ficatu’ si nu stiu de unde dracu’ scoate o caraitoare da’ia de carait pe stadion cu ea … si in aplauze apare unu inalt rau de tot cu pantalonii pana la glezne si zice din fluier nu stiu ce (cred ca nici el nu stia) Ala cu pianu arunca deja pietricele in pian marmaind ceva in barba, ala cu fluieru dadea capu pe spate cu juma de fluier in gura, alalaltu mai scapa 7 palme extrem de rapide pe cele 7 octave ale pianului (daca avea 8 probabil termina masura), fluierul era undeva pe niste acute din alea rele, ala cu pianu’ scoate un fluier de arbitru … sufla in el si termina partida sau cartonas galben, nu stiu, ca am zbunghit-o … vreo 6-7 ani nu am mai ascultat jazz … si spun asta cu mare parere de rau! >>

cat despre primul meu concert cu iordache, undeva pe sararie in iasi, aproape de bojdeuca lui creanga… nu-mi aduc aminte nimic – ceea ce e de bine: pe vremea aia inca simteam, nu trebuia sa ma abtin, sa „intelectualizez actul” ca sa am ce scrie pe blog. il stiam de la televizor de cand Sarmalele Reci erau debutanti si mai apoi din Orient Express. intre timp, l-am vazut live de nenumarate ori alaturi de Kumm si de cateva ori in diverse formule ale formatiei lui. evident, nu este un nume care sa poata fi cuprins intre 2 paranteze patrate si nici de legea gravitatiei. un simt al umorului savuros, dupa cum reiese din raspunsul la intrebarea „influences? life in general” sau dintr-un epic set de fotografii din turneu.

P.S. albumele lui solo sunt adevarate palme trase designului romanesc din industria muzicala: coperti din carton taiat cu forfecoiul, suflat in diverse culori, fiecare exemplar fiind unic. merita macar atins!

3 comentarii »

  1. sunt mare fan

    concertul iordache din douazeci si ceva ianuarie 2009 de la MTR ramane unul din cele mai tari ever

    Comentariu de alexandru mircea — Iulie 25, 2009 @ 21:35

  2. daca e vorba de super concertul din sararie de acum ceva ani [cu iordache si tavitian], amnezia ta e posibil sa fi fost declansata si de numarul incredibil de sufletele ingramadite clai peste gramada intr-un perimetru mult prea mic ptr noi toti. desi e imposibil sa nu ti-l aduci aminte pe ceapa care te ruga cu ochi de catel calcat in picioare sa il primesti si pe el la imaginara ta masa libera, negand realitatea suprapopulata si sustinand ca degeaba spui ca ai glumit, de fapt tu „ai masa, dar o tii numai ptr tine si lavinia, egoistule, nu mai da inapoi acum, lasa ca stiu eu!”

    Comentariu de a.na — Iulie 26, 2009 @ 00:15

  3. @ alexandru mircea
    Si la mine acel concert e in top 3 ever. transa!

    Comentariu de poorblackman — Iulie 26, 2009 @ 13:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

