[idiot]

Iulie 23, 2009

[ghiveci intelectual]

Filed under: delir — Pœtrip @ 21:21
Tags: ,

după ce am citit pe durata a 3 călătorii cu metroul cartea „Horaţiu despre Mălăele” scrisă şi desenată de un anume Horaţiu Mălăele, mi-am adus aminte ca de patru ani de când m-am mutat în Bucureştiul ăsta nenorocit, nu mi-am făcut încă timp să-l văd într-un spectacol. de fapt, abia dacă am fost la 4-5 reprezentaţii de teatru in total. hm, or fi fost 10 sau poate 20 dar in nici un caz nu mi-am satisfăcut setea de frustrat provincial care vine din aşa-zisa Capitală a Culturii, în care Teatrul Naţional „Vasile Alecsandri” se joacă provizoriu într-o baracă neopostmodernă, din pricina eternelor lucrări de restaurare. În alt oraş moldovenesc, Focşani, un om simplu (ăsta o fi secretul?) şi-a dat viaţa si ultimele resurse financiare în urmă cu 100 de ani pentru a ridica în târgul său un teatru cu o acustică perfectă pe care conducatorii de azi se prefac că îl repară. anonimi incapabili decât de interes propriu au distrus din 3 manevre un lucru bun facut inaintea lor, sfidându-ne cu toate ocaziile oficiale prin măcăiala plină de evocări încărcate de „măndrie locală” ale numelui ctitorului Gheorghe Pastia… aşa furat de gânduri cu ultima filă in faţa ochilor, am băgat absent cartea in geantă când am ieşit pe uşile metroului, uitând de un fruct piersicos a cărui degustare o tot amânsesm de ieri pâna azi. fleoşc! îi voi comanda lui smara, de la care am împrumutat volumul, un exemplar nou de pe www.efpublishing.ro, din respect pentru carte, pentru actor si pentru om. mi-a plăcut la nebunie caricatura cu personajul ce mănâncă uitat de sine o felie de pepene decupată din cap.

„Părinţii tăi au avut ceva în comun cu artele? Pe mine”. şi încă una:

dacă mergând pe strada auziţi în urma dumneavoastră „Bă, tâmpitule!”, aveţi tendinţa de-a vă întoarce?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

