[idiot]

Iulie 13, 2009

slap!

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:23
Tags:

sa invatam sa vorbim murdar

botex: arata-mi slapii ca sa-ti spun cine esti
raluca buci: pan te-apleci ca sa-mi vezi slapu ti se termina prohabu

botex: mirosimi-ai slapu
botex: lingi slapu

raluca buci: mi se rupe slapu
botex: asta sa i-o spui lui shlapu

raluca buci: mancate-ar slapu sa te manance cu ou si cu otet
botex: luate-ar slapu!

botex: imi bag slapu
raluca buci: ma faci sa-mi ies din slapi

botex: slapu si cu toba mareee
botex: slapu meu nu poate sa stea linistita nicio clipa
raluca buci: plangeam cand ii vedeam impreuna, doi slapi caprui

botex: as vrea sa am mereu, surasul tau senin, mirosul tau ce seamana a slapi
raluca buci: ))))))))
raluca buci: vara asta fac tot ce-mi trece prin slap aaa aa aa a a a

botex: am slap deci exist

5 comentarii »

  1. ea:esti intr’un slap. el:ma cac, mi’am pierdut slapu’ dupa tine. cu tot cu crac. acuma fac frectie la slapu’ de lemn. ea: esti idiot, ala’i sobot!
    (intra coru’ slapistilor): slaaap u’re haaands….(anti-coru’ slapistilor catre dirijoru lu’ coru’):iti dau un slaaap in gura, de’ai sa treci de geamandura!
    ea: ti’ai baut slapii. el: ce te freaca slapu’ (o freca pt ca avea ciuperca de la piscina cu geamandura), ma’ntind cat mi’e slapu’. ea: ai sa’ti plangi in slapi! si tranteste usa.
    el: am io grija, sunt baiat cu slapu’ pe umeri (si da nervos din degetu’ al mare varat’n slap
    … n’am terminat, da’ mi’a intrat un slap la apa. mi s’a curat de la unu’ care si’a bagat slapu’und’ nu’i fierbe olu.

    Comentariu de holicica — Iulie 13, 2009 @ 07:57

  2. :)) ai sa-ti plangi in slapi :)) asta a fost lovitura sub slap. m-ai batut cu propriile slape

    Comentariu de slappin' pussy — Iulie 13, 2009 @ 11:56

  3. slapuim slapuim slapuim si delooooc nu maai vorbim :D

    Comentariu de Cosmic Audrey — Iulie 15, 2009 @ 07:35

  4. ma zgarii pe slapi ca n-am apucat sa-mi salvez in intregime pagina :)

    Comentariu de [idiot] — Iulie 15, 2009 @ 22:46

  5. asa mi se zicea si-n liceu, ce onoareee!!!

    Comentariu de gavrilescu — Iulie 21, 2009 @ 18:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

