[idiot]

Iulie 9, 2009

megamortu

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:34
Tags: ,

michael jackson e declarat mort.

eu cred ca orice reactie alta decat „mai ieri statea pe prispa casii / azi s-a dus in pizda ma-sii” este nesanatoasa – si nu neaparat in cazul lui particular, ci in general. copilul care pretindea ca a fost pipait de megastar azi recunoaste ca a fost fortat sa minta de catre parinti, pentru a castiga bani. la fel cum ma durea atunci in pix ca michael jackson este sau nu pedofil, ma doare acum in pix ca este mort sau viu. mai mult decat sa ascult din cand in  cand mp3-urile cu el si jackson 5 nu am ce sa fac. oricum senzatia pe care am avut-o intotdeauna cu muzica lui este aceeasi cu atunci cand asculti o manea. cumva, desi totul in tine iti spune ca „nu e bun”, parca simti si o subtire atractie periculoasa, care tine de animalul din tine. nici nu stii cum faci un mic  compromis si a doua zi dansezi moonwalk pe mese, cum bine ziceau Dimples D – Sucker DJ: „I came to the party for a different kinda action, The next thing I know I was doin’ a Michael Jackson”. in ziua cand am vazut prima oara „dirty diana” la televizorul la care prindeam rusii, inainte de ’89, eram un mic putoi cu ochi dar tin minte foarte clar cum mi-am spus in sinea mea: „da. asa DA, michael! mi-am schimbat parerea despre tine” – nu din pricina pletosilor care se zvarcoleau cu chitarile sau a cearceafurilor flendurite de vant ci pentru ca am vazut in micheal jackasson si altceva decat un mascaric. o bruma de artist.

cat despre fanii care s-au adunat in cerc (moment de reculegere sub forma de hora) in statia de metrou piata unirii ca sa jeleasca prin muzica „greaua despartire de michael” de parca ar fi stat toata ziua bot in bot cu el, nu am altceva de spus decat ca le-as face exact ce visam de cand am vazut pentru prima oara un palc de fani MJ, o adunatura de tantalai imbracati ca vai de ei, cu cosuri si palarii scofaclcite care se impiedicau dansand. intelegeti odata oameni buni ca imediat dupa ’90, oamenii care aveau ceva in cap erau rockeri! ei bine, i-as aduna pe toti in jurul pickup-ul-ui cu gurile cascate, m-as aseza pe vinilul „dangerous” turat la maxim si in rotatia nebuna le-as da muie la toti, indiferent de sex – oricum la viteza aia nu mai conteaza cum arati, daca ai suflet bun sau ce muzica asculti. singura problema ar trebuis a fie sa reusesc sa am erectie. probabil ca in fata atator natarai mi s-ar micsora pana la imposibilitatea de a mai fi gasita vreodata, asa ca as relaxa vezica in asa fel incat sa am o sansa sa localizez cucusoru mergand in sens invers scurgerii.

3 comentarii »

  1. in urma unui breinstorming am ajuns la concluzi ca ideea picapului e proasta

    1.
    sa dai muie sau sa te pisi pe niste neterminati, nu-i cam mare risipa de efort?
    adica, da nene, sa-i pui sa se taraie la tine, tu culcat tip roman, tip cezar, sa se imbranceasca si sa se bata pe care sa-l pisi mai intai
    da
    agree
    da’ asa, sa ma sui pe pickup, sa ma invart, sa ma ametesc
    sa nush ce
    e cam complicat si inutil

    2.
    in plus, e periculos
    tip, invartit, forte centrifuge sau cum plm sunt, ca-s umanist
    tu te invarti mai repede ca jetul
    si risti sa te intalnesti cu el
    mai ales daca e disc de 45

    Comentariu de animal00 — Iulie 9, 2009 @ 16:17

  2. oricum, le-as fi facut ceva doar in imaginatia mea, in realitate le ignor existenta. cel mult imi provoaca un suras fin, de genul ”astia nici nu-si dau seama cat de prosti sunt, in schimb IATA eu ce destept sunt pentru ca imi dau seama”

    nu-mi pasa de ei. as fi aruncat o bonba cu napalm in mijlocul lor, cu riscul de a topi si cativa calatori nevinovati ai metrorexului. ar fi meritat sacrificiul.

    noroc ca nu-mi pasa. uf!

    Comentariu de [idiot] — Iulie 9, 2009 @ 20:49

  3. Ştefan Botezatu e un cacat cu ochi iar topic-ul asta e de rahat

    Comentariu de Ştefan Botezatu — Decembrie 30, 2010 @ 00:37


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

