[idiot]

Iunie 27, 2009

wake up

Filed under: muzica — Pœtrip @ 17:48
Tags: , , ,

(dacă ai cu ce)

fierbe’ţi do uă o uă moi, fă un duş fier bin te’n doi, câ te va flo tări ş’apoi ‘ntoarce ten pat în apoi

astazi ma jucam impreuna cu un prieten cu chitarile si metronomul cand la un moment dat am setat rythm machine-ul pe un discobeat 4×4 de ani ’80 si fara sa exagerez deloc am fost posedat pe loc. am pus mana pe bass si fara sa stiu ce vreau sa fac, m-am lansat intr-o tema muzicala de care si eu eram surprins la prima ascultare, pur si simplu degetele erau pe pilot automat, fara nici un ajutor din partea unitatii de control. este ceva intre (dar nici una) Jimi Hendrix – Freedom, Material Girl – Madonna, Billy Jean – Michael Jackson si Peter Gunn Theme (o melodie compusa de Henry Mancini pentru filmul cu acelasi nume de Blake Edwards, care a facut si Pantera Roz, cu muzica compusa tot de Henry Mancini). fireste, nu seamana cu niciuna dar este mai buna decat toate la un loc. in timp ce bucata de vinil „cenaclul flacara” care era pe post de pana izbea corzile vibrande ale basului, va jur ca simtem cum o forta supranaturala ma domina si ma face sclavul influentiei ei, dictandu-mi notele una cate una. am realizat ca nu poate fi altcineva decat duhul lui Michael Jackson care acum haladuieste pe pamant (fireste, nu a fost primit nici in rai nici in iad, pe motiv ca nu avea un sistem de valori: nu stia sa deosebeasca albul de negru). drept sa va spun, nu stiam daca sa ma simt onorat sau speriat de asa un spirit celebru. impulsuri nervoase imi stapaneau membrele si ma chirceam in figuri de dans in timp ce din gatlej imi ieseau urlete de bestie spre abajurul din tavan: „u! u! u!”

pentru cei care stiu sa tina o chitara in mana si sa citeasca o partitura muzicala, iata notele riffului (imi place placere sa ofer arta mea tuturor, chiar si secretele creatiei sub forma de tabulaturi)

La, Mi, Fa#, Sol, Mi, Sol, Sol#, Mi

si se tot repeta, pana incepeti sa fierbeti

iata un sistem mai simplu de notatie, pentru coarda Mi gros de jos:

5, 0, 2, 3, 0, 3, 4, 0

5, 0, 2, 3, 0, 3, 4, 0

5, 0, 2, 3, 0, 3, 4, 0

x, 8, 8, 8, x, 11, 11, 11

(succes!)

7 comentarii »

  1. Ai păpat un x

    Comentariu de Liana — Iunie 27, 2009 @ 23:07

  2. bai botezatu parca erai un baiat simplu. erai mai usor de urmarit. nu trebuia sa citesc de 2 ori ce scriai. cind debitezi bazaconii, tine cont ca s-or mai rataci si de astia ca mine pe blogu tau, incearca sa te exprimi scurt si concludent. maxim un rind, si incepe cu ” deci „

    Comentariu de sandu — Iunie 27, 2009 @ 23:08

  3. ai depasit un rand bai pula vrei sa fac atac cerebral?

    Comentariu de [idiot] — Iunie 28, 2009 @ 01:25

  4. pentru ca n-aveam chio chips
    am papat un „x”

    Comentariu de [idiot] — Iunie 28, 2009 @ 01:32

  5. misto ideea de reciclare a vinilului… trebuia sa incepi un mic business, sa continui cu ale prietenilor to make the world a better place for you and for me

    Comentariu de iordache — Iunie 29, 2009 @ 11:43

  6. ma refer desigur la vinilul ALA

    Comentariu de iordache — Iunie 29, 2009 @ 11:45

  7. :) am ajuns la o tehnica deosebita de interpretare si expresivitate folosind o bucata de sorici

    Comentariu de [idiot] — Iunie 29, 2009 @ 22:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

