[idiot]

Iunie 6, 2009

dupa ceai

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:10

nimic care sa merite citit

nimic care sa merite scris

dar al dracului de mult!

exact cand sa bag cartela cu abonamentul de metrou in aparat am o mica ezitare, aducandu-mi aminte ca ar fi bine sa ma intorc sa cumpar de pe undeva ceva de baut, pentru ca la mine in cartier nu prea gasesc niciodata ceva pe placul meu – desi eu, o persoana deloc pretentioasa, consider ca cea mai potrivita bautura pentru satisfacerea setii este apa plata (nu mai am 18 ani sa beau alcool cu pasta de dinti)

ies la suprafata in piata iancului si intru in primul magazinas care-mi iese in cale, asezandu-ma in fata frigiderului cu sucuri mai multicolore ca intregul curent fauvist. dupa cateva minute in care mi-au fugit ochii de la coca cola la sprite, de la tymbark la prigat, cineva mi-a inteles severa lipsa de idee si profitand de faptul ca era vanzatoare in acel magazinas, mi-a adresat prietenoasele cuvinte: „ce doriti?”. intorc surprins capul si recunosc ca nu mica mi-a fost dezamagire: figura acra, poate chiar agasata imi demonstra fara dubiu (pentru a cata oara oare?) ca nu din imboldul crestin de a ajuta un insetat mi s-a adresat, ci din pur spirit mercantil. cumperi ceva sau doar te uiti ca la gioconda? „aveti nestea vitao cu capsuni si aloe vera?” imi iese pe gura un ditamai trenulet de cuvinte, lasand in urma lor un sentiment de vinovatie ca incurc o asa femeie cumsecade cu pretentiile mele. ma astept la orice, chiar si la dubiosul raspuns „nu tinem” dar cand colo ma izbeste un „esti sigur ca EXISTA asa ceva?”. okok ies din minimarket zambind mai intelept decat am intrat, insa povestea se repeta in toate magazinele din zona, iar dupa ce am incheiat un cerc complet ma trezesc din nou in fata intrarii la metrou, fara suc. futui kizda mamii ei de viata de kkt.

ma izbeste in urechi un val sonor, melodia „du cafe” iesind pe portiera deschisa a unei masini, dinspre care fuge sau alearga un tanar tuciuriu cu sapca. a trecut la cativa centimetri pe langa mine, daca as fi intins piciorul i-as fi schimbat dureros traseul – si bine as fi facut pentru ca (rotitele se rotesc in capul meu) putzoiul ochise la semafor o fata singura in masina si i-a deschis portiera incercand sa sterpeleasca poseta de pe locul din dreapta. viteza cu care a operat a fost absolut incredibila, insa precizia a lasat de dorit: nu stiu daca a reusit sa insface ceva, judecand dupa calmul soferitei, care dupa cateva secunde a plecat mai departe, la culoarea verde. as fi putut fi eroul serii, exact ca in visul pe care l-am avut in timpul somnului de dupa-amiaza, insa acum tiganusul e departe, a disparut printr-un gang intunecos.

intre statiile piata inacului si crangasi am stat chiar langa o familie de rromi (tata, mama, o fetita si un papagal decrepit) care se intorceau de la munca, in brate cu o cutie cu biletele cu povete. cred ca pe toate scrie doar „papagalul esti TU”

cautarea pocalului cu chimicale cu gust de ceai se continua cu aceleasi rezultate si in crangasi, in toate magazinasele de-a lungul bulevardului constrictorilor in capatul caruia vietuiesc intr-un apartament al unei babe lacome care nu pare sa inteleaga notiunea de „criza”. ultima speranta este intr-un aprozar de pe o straduta laterala, care a mai fost salvarea mea si in atatea alte dati cand ramaneam in casa fara paine. sau fara hartie igienica. ma apropii cu emotie de frigider. acum voi afla daca ma asteapta o noapte pe uscat sau o baie in licoarea magica.

din spate aud o voce „hai tataie, da banii”. un mosulet cu miscari de iepuras duracell pe care l-au parasit demult bateriile scoate din buzunar doi saculeti de panza plini cu monede de 10 bani respectiv 50 bani. vanzatoarea ii cantareste si ii da la schimb aceeasi suma dar in bancnote. smeker moshu imi zic si imi intorc ochii din nou spre frigider, aplecat in aa fel incat sa pot privi in profunzimea rafturilor goale. o ultima sticla singuratica, cu fata la colt. o insfac si o rasucesc cu eticheta spre mine. NEW Nestea Vitao. Naturally Protecting. green tea with strawberry & aloe vera.

comentati. comentati. comentati!

5 comentarii »

  1. … poate fi mai util decat sa va cacati
    va poate ajuta sa nu va ratati
    hai in pula mea, de ce nu comentati?

    Comentariu de porcul celest — Iunie 6, 2009 @ 23:26

  2. no commment. no commment. no comment !

    Comentariu de jazzyflymc — Iunie 7, 2009 @ 09:14

  3. potopul

    Comentariu de ana — Iunie 7, 2009 @ 09:54

  4. [in crangasi’e cu amintiri’le din subterana reloaded: „poa’sa piara lumea, io imi beau linistit ceaiul”-nucredcaeraantoniofacaldo (@porculcelest”nimic care sa merite citit nimic care sa merite scris dar al dracului de mult”, d’aia)]

    Comentariu de holicica — Iunie 7, 2009 @ 19:08

  5. incredibil! ACUM sunt in metrou si tocmai am stat din nou langa familia cu papagal! au urcat la victoriei si au coborat la basarab. as fi cerut un biletel dar Secretul Vietii nu iti este accesibil daca n-ai un ban in buzunar.

    Comentariu de idiot parrot — Iunie 7, 2009 @ 20:01


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

