[idiot]

Mai 29, 2009

Klaus Maria Schulze: Live

Filed under: muzica — Pœtrip @ 20:03

iata, la 33 de ani, 6 zile si 6 ore din momentul in care m-am nascut, mi se indeplineste visul pe care il aveam inca din burta mamei: de a fi ROXTAR! maine am deja prima aparitie live, in cadrul colectivului artistic Klaus Maria Schulze. pentru concertul din 30 mai 2009 @ subBUFET ansambul va fi constituit din:

Maria Balabas – clape, voce

Mihai Balabas – chitara

Stefan Botezatu – bass

(si ultimul dar nu primul ;) ) Lucri – muzicuta

nu pot sa dau o descriere a stilului abordat, mai ales ca tot recitalul va fi improvizat (adica emulat pe loc, in functie de cat alcool este in bere si tutun in tigari). singurul lucru pe care il facem dinainte este sa-i multumim lui DJVasile pentru invitatie.

P.S. iata o fotografie de epoca cu trupa, pe scena anul trecut in cadrul recitalului surpriza din cadrul Festivalului Plai. de la stanga la dreapta: Mihai, Maria, Lucri, Marius. (pe vremea aia nu faceam inca parte din componenta, iar ei abia isi cautau locurile pe scena. acum, multiinstrumentisti fiind, contrabalanseaza cu totii prezenta mea subtila dar entuziasta)

P.S. bis: cine descalceste numele trupei primeste de la noi o cisterna de white russian. concerul la a(ie)vea loc in jur de ora 23. locul e fain (in in curtea galeriei Universitatii de Arte, langa peretele cu CACAMACA), intrarea libera (pe sub razatoarea de creiere), de ce sa nu iesiti din case pentru o oblojire spirituala? daca nu ca sa va recunosc eu pe voi in public, macar sa va convingeti voi cu uchii si orechile voastre ca nu visez.

Later Edit: ;) in ziua evenimentului am aflat vestea buna si anume ca la jam session va participa si membrul fondator Marius aka Babylon Noise cu chitzcaieli la diverse instrumente electrotehnice. probele de sunet au fost ok, intr-o clipita ma epilez pe buci si LET THERE THE SHOW BEGIN!

11 comentarii »

  1. Interesant :)

    Comentariu de Public Mentor — Mai 29, 2009 @ 23:26

  2. ma! concetul e azi?
    pfuai! io o sa hiu pe tren! ca o sa revin de la baia mare in bucale!
    ma! da la urmatorul concert ma bag! clar!

    ma! super tare faza! brava tie! din categoria: aventuri de tot cacatul cu stefan zis botezatu!

    Comentariu de jocktherock — Mai 30, 2009 @ 04:17

  3. update la comment!

    ma! eu niciodata nu mi-am dorit sa fiu artist! eu mi-am dorit sa fiu un bun rugbyst, sa fiu cat mai musculos si mai periculos si un bun bataus! si sa fut cat se poate mai mult! si cat mai mulye bubaciuni! ce zici de asta? si de dorintele mele! ha ma?

    Comentariu de jocktherock — Mai 30, 2009 @ 04:53

  4. multe bunaciuni ma!

    Comentariu de jocktherock — Mai 30, 2009 @ 04:54

  5. Bine ca nu babaciuni ;) bunaciuni cu bube, barba si perciuni. si gata, ma opresc aici, ca sa nu consum litere pretioase

    Comentariu de idioc — Mai 30, 2009 @ 05:58

  6. idioc egal idiot?

    Comentariu de jocktherock — Mai 30, 2009 @ 06:06

  7. yup ;)

    Comentariu de indiot — Mai 30, 2009 @ 08:47

  8. egal si cu hindiot sau kinkiot-itiot sau peridoc sau brusture? ha ma?

    Comentariu de jocktherock — Mai 30, 2009 @ 10:25

  9. tadam!

    Comentariu de ana — Mai 30, 2009 @ 17:28

  10. uber „sexy” concertul…jos palaria!

    Comentariu de Anca — Iunie 1, 2009 @ 22:10

  11. lol. acelasi skin da wordpress. acelasi instrument la care se pare ca tu chiar stii sa canti. la mine strange praf, dar cu cat talent :D
    cloni?

    Comentariu de animal00 — Iunie 3, 2009 @ 15:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

