[idiot]

Mai 28, 2009

impostura!

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:22

Vreau sa semnalez un grav caz de frauda pe wordpress – cineva mi-a aflat parola si se foloseste de aceasta informatie pentru a publica pe pagina mea tot felul de prostii fara haz au noima, cum ar fi ultimele 300 de postari. TE ROG INCETEAZA!!! nu vreau ca cititorii mei sa fie indusi in eroare de un idiot oarecare, netalentat aspirant fara speranta. esti un cacat veninos, lasa-te de blogat! obsesia ta pentru aura mea ma inspaimanta, cine stie ce maniac vrea sa-mi fure viata, asa cum a patit marele lennon. dragii mei cititori, dragii mei comentatori, dragii mei confrati in de’alde masturbatului pe net, salvati-ma din mrejele acestui duh malefic de haker pitic! coibotati-l! traiasca relatiile platonice intre prietenii imaginari. semnat, ?…

2 comentarii »

  1. :)) compostella de impostor

    Comentariu de valeria — Mai 28, 2009 @ 03:53

  2. :)) hai ca mi-a placut!

    Comentariu de lollitta — Mai 28, 2009 @ 06:01


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

