[idiot]

Mai 7, 2009

djin-djin-djin-djin-djin

Filed under: delir — Pœtrip @ 21:29
Tags:

ultimii doi chitaristi heavy metal de pe planeta hotarasc sa faca formatie:

– ne trebuie cineva care sa dea cu gura. ai vreo sugiestie?

– stiu unu care e exact ce ne trebuie pentru ce vrem sa facem noi!

– pai suna-l repede pana nu se sinucide de fuame.

asta e un banc creatie proprie :iloveu: avea mare dreptate un prieten din iasi, vasile: „pe astia cu tricouri cu cranii… i-am ignorat acum 15 ani, i-am ignorat acum 10 ani, i-am ignorat acum 5 ani… pana mi-am dat seama ca au cam disparut de tot”.desi aparent periorativ la adresa metalistilor, partea trista e ca se potriveste oricaror muzicieni din romania in afara de manelisti si stefan banica junior.

9 comentarii »

  1. il urasc pe stefan banica junior si nu mai vreau sa aiba niciodata concerte.

    Comentariu de did — Mai 7, 2009 @ 22:16

  2. :))))))))))))))) unde e jesus christ superstar ?

    Comentariu de valeria — Mai 8, 2009 @ 02:43

  3. acuma-s in metrou, prins intre doi in toata firea care asculta mp3uri la casti pe mobil. unul one – metallica si celalalt she’s got balls – acdc dar are si plete.

    Comentariu de [idiot] — Mai 8, 2009 @ 06:39

  4. ma! io am fo metalist amu fo cinspe ani! si eram mandru tare de casetele mele cu napalm death si slayer! de fapt nu, io am fo deather ma! deather!

    ma! da postul cela cu un interviu la casa de batrani nu il mai reeditezi! pe hartie de calitate, lucioasa, ca in revistele de succes.

    Comentariu de jocktherock — Mai 9, 2009 @ 07:00

  5. Ce spune Vasile… chiar mi-a placut;)

    Comentariu de Mentor — Mai 10, 2009 @ 20:53

  6. idiotule, hai la peninsula :))

    Comentariu de giapapadia — Mai 13, 2009 @ 00:17

  7. io acuma văd, terane
    tu mă ai trecut cu MOJO.

    ştii de când nu m-a mai strigat lumea mojo pă stradă?

    Comentariu de Cougar — Mai 15, 2009 @ 18:10

  8. Stimate, va asteptam la Sibiu de Artmania, na, ca sa mai prindeti ceva experiente veridice – ocazional, dar macar mai mult decat in alte parti… :)

    Comentariu de trix — Mai 18, 2009 @ 16:31

  9. Si Loredana Groza, fireste. Mai ales in duet cu Smiley, care a reusit sa umple Sala Palatului, ceea ce e o performanta fireste.

    Comentariu de simonarrr — Mai 19, 2009 @ 20:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

