[idiot]

Mai 2, 2009

jurnalul unui belitor de sula

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:02

1 aprilie a.c: abonamentul la mobil suspendat, in buzunare in loc de bani promisiuni, masina hodorigita la care pana si claxonul a amutit de rusine si capac peste pupaza prietena mea (pe care mi-o credeam credincioasa pana la MOARTE) m-a instiintat ca relatia noastra tocmai a implinit fix un an de zile si este survolata de necrofage croncanitoare. „in-a-caca-da-vida baby donciu know that it’s tru-u-u”

1 mai a.c: masina am spalat-o, am un job la fabrica de desenat linii, mi-am redeschis abonamentul Orange (am 10 ore de minunte nationale reportate!) si mi-am cumparat un bass Epiphone negru, plus o statie Fender de 100W. dupa un an in care nu am avut niciun fel de program acum chiar daca intarzii zilnic la munca, consider o reusita faptul ca totusi reusesc sa ma trezesc zi de zi cu 4-5 ore mai devreme. am spulberat pasaricile din capul prietenei mele si simt ca viata mi se aseaza pe un faras.

2 mai a.c: o noapte psihotica in care m-am zvarcolit pe sub perna chinuit de dureri de masea (nu stiam ca dorm cu ferestra uitata deschisa – seara precedenta ma racorisem cu aerul proaspat de dupa ploaie) dar ca prin minune dimineata a fost extraordinara. prietena mea fiind plecata in tinuturile natale weekendul asta, am dezlantuit o orgie in patul nostru cu you tube, catavencu, 2 borcane de compot de cirese si un platou imens cu sectiuni transversale din diversi cozonaci. iata: o povestioara din delta plina de talc, o supradoza de ras contagios si o calatorie de la Targu Ocna la Studiorile Mediapro. zilele astea am urmat sfatul mariei antoaneta si am trait numai cu cozonac din lipsa crasa de bani de paine si iata cum arata pentru mine o zi obisnuita din timpul spatamanii: dimineata cu ochii carpiti de somn infulec de la mijloc inspre capete un cozonac umplut cu rahat si cacao asa cum numai in bucovina au gospodinele bunavointa sa o faca, apoi fortez intrarea la cateva hartapane triunghiulare de pasca cu o proportie orgasmica intre crema si blatul de aluat. la munca, inarmat cu cana mea neagra cu kafka, contribui cel mai sarguincios la golirea bidonului cotidian de la fantana. seara ajuns acasa dau gata o carafa cu vin purpuriu, imi zvrrrl sosetele pe oglinda de machiaj, imi intind articulatiile pana la limita de trosnet relaxant si ma cufund intr-un somn impacat, din care abia a 5-a alarma de la telefon ma mai poate zgandari, la ora cand ar trebui sa fiu deja la birou.

ma cheama afara ropotul picaturilor in fereastra dar ca sa nu alerg gol pe strazi, parand un nebun, ma duc sa ma asez sub stropitoarea dusului, acest simulacru de ploaie de vara al omului modern.

7 comentarii »

  1. Daca vrei intra si la mine pe blog

    Comentariu de paco — Mai 3, 2009 @ 09:28

  2. am intrat si am fugit cat am putut

    Comentariu de [idiot] — Mai 3, 2009 @ 15:19

  3. ma idiot! vrei sa_l prindem pe paco asta si sa-l futem? adica sa-l batem! vrei?

    Comentariu de jocktherock — Mai 3, 2009 @ 18:52

  4. :)) o sa creada ca periculoasa munca si-a ales, sa scrie despre „mondenitati”

    Comentariu de [idiot] — Mai 3, 2009 @ 21:38

  5. da ce, suntem noi altceva?

    Comentariu de jocktherock — Mai 4, 2009 @ 11:12

  6. pana la urma, de bine n-a fost rau, cum ar veni… [ma abtin sa nu intru la paco!]

    Comentariu de did — Mai 5, 2009 @ 09:15

  7. vaaaai, toate ca toate, da’ filmuletul cu metroul e criminal! am ras cu lacrimi. am si plans cu lacrimi. si mi-a venit ideea sa incerc si eu…da’ cu oamenii din metroul bucurestean ma indoiesc ca ar iesi ceva..

    Comentariu de oanamarrria — Mai 6, 2009 @ 12:23


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

