[idiot]

Aprilie 16, 2009

nu am net la job

Filed under: idiot — Pœtrip @ 19:36
Tags: , ,

printscreen

printscreen

Cand eram mic imediat dupa ce am dat ochii cu lumea am vrut sa fiu acel care va curata pamantul de oameni urati, dar mi-am dat seama ca as fi prost sa fac asta, nu oamenii urati sunt problema, ci oamenii prosti. Am vrut atunci sa fiu acel care sa curete pamantul de oamenii prosti, dar mi-am dat seama ca as fi rau sa fac asta, nu oamenii prosti sunt problema, ci oamenii rai. Am vrut atunci sa fiu acel care sa curete pamantul de oamenii rai, dar mi-am dat seama ca as avea o mare problema sa fac asta, nu oamenii rai sunt problema, ci oamenii care care cred ca problema lor sunt alti oameni. Am vrut atunci sa fiu acel care sa curete pamantul de oamenii care au probleme din cauza altor oameni, dar mi-am dat seama ca mai bine ma schimb eu.

prima trupa care mi-am copiat-o pe calculatorul de la birou este snails

primul program instalat este mereu windows commander. din control panel am setat visual effects la zero, inspre best performance. am tuflit la windows black theme (scris alb pe fond negru – arata foarte hakeristic desi eu sunt un noob)

primele provizii cu care am dotat frigiderul de la birou au fost lapte & cookies

dupa cateva zile in care ne avand altceva sa mi se dea sa lucrez am facut acea munca – aboslut necesara dar injositoare pentru un arhitect – care se cheama „intocmirea documentatiei de autorizare constructie” adica impaturirea, perforarea si indosarierea a foarte multe planse (li se mai spune piese) partea scriii-sa si partea desenaaa-ta de arhitectura, rezistenta in 7 exemplare (2 DTAC + 5 PTH) am capatat o experienta care cred ca acum ma face numai bun sa ma angajez la fabrica milka unde voi arunca in strada marmotele alea care scapa fire de par in ciocolata cand o impacheteaza in staniol cu labele lor blanoase!

primul proiect pe care l-am primit in lucru este SPITAL si am desenat (a)sistat de calculator primele linii (firma nu are licenta pe archiCAD, autoCAD ci doar pe bricsCAD – un fel de adidas care arata exact ca un adidas si pe el scrie adibas iar singurile detalii care-i tradeaza originea non-nobila sunt faptul ca se rupe de la prima purtare si ca pute)

este prima si singura firma care m-a contactat telefonic, iar eu ca sa imi ucid emotiile in ziua interviului (vinerea trecuta) m-am uitat pe yu tiub la clipuri mathcore si am ascultat ratm. eram trezit din somn si am aiuzit gresit numele firmei ca fiind „satyricon” ma intrebam oare unde ma duc, astia vor sa ma futa in cur oare? in timp ce ma imbracam prezentabil ca sa „o dau bine” la prima impresie, in hanorac si tenisi. buna ziua, am venit pentru interviu. a, asteptati aici o clipa. pentru ce post? arhitect. aaa, luati loc. multumesc, va fut. aaaadica, o si sug. daca e nevoie. uf, mereu le incurc! firma nu se numeste satyiricon nici spiritron nici spresomn ci ceva care rimeaza cu toate astea la un loc. oricum, am putut citi fericirea pe figurile lor brazdate de criza cand le-am comunicat ca pot sa incep lucrul cat mai repede, de luni dimineata.

una din secretarele firmei seamana perfect cu prietena mea – aceeasi freza, acelasi profil, aceeasi gura, aceeasi inaltime. doar ca e dubla. asta inseamna ca e de doua ori mai buna? oricum, ii lipseste simtul umorului. si acel licar copilaresc/smecheresc din privire pe care il are prietena mea. si se imbraca ca o secretara.

iata ca dupa prima saptamana conducerea a hotarat ca de simpatic de sunt imi va inmana si o prima de paste cu care sa pot pleca in vacanta. noaptea asta, la ora 2 plec inspre tg. ocna, la festivalul cioca rocka de la casa cioca. ma asteapta un loc cu vegetatie densa si un dulap de muzica de care ascultam pe vremurile in care beam nu munceam.

m-am cam saturat de blog, in forma asta de pe wordpress. cred ca se apropie momentul in care imi voi deschide pagina proprie, net sau com sau poate (desi mi-e scarba) ro. de ce in loc de dubluve dubluve dubluve nu se zice tripludubluve sau mai scurt sixtupluve?

bonus: aruncati un ochi aici, daca sunteti in cautare de tripuri in natura.

5 comentarii »

  1. uraripascale: targuocna ca sarea’n bucate, drob sa te dea p spate, fara duble secretare, far’online’uri,behe’toane arhitect’urale si satir’icoane (m’abtin abtibilda d la emo’tic’oane)

    Comentariu de holicica — Aprilie 16, 2009 @ 23:09

  2. :)

    Comentariu de marina — Aprilie 16, 2009 @ 23:12

  3. milk and cookies rock!

    Comentariu de PhenoBarbiedoll — Aprilie 17, 2009 @ 06:51

  4. da. esti noob. se zice hexave. aplauze!

    Comentariu de patrututenoua — Aprilie 20, 2009 @ 16:04

  5. cat de util e un program idiot care sa deseneze in acad dupa cote scrise in fisier excel. (asa imi place sa faca calculatoru’ toata treaba !).
    am venit la tine nu pentru acad ci pentru ajutor la un proiect idiot.

    Comentariu de neuronos — Noiembrie 29, 2009 @ 19:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

