[idiot]

Aprilie 1, 2009

Întâi Cochilie

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:13
Tags:

(un intens screamat prin care, asemeni lui Moise, mi-am separat emisferele cerebrale)

…poti trai o viata cu cineva caruia sa-i spui “hai sa ne futem” fara sa simta o nota de vulgaritate sau 15 minute cu cineva cu care sa Faci Dragoste certificata de cuvintele “te iubesc” pe repeat, rostite cu viteza cu care fac babele 7 cruci atunci cand apare cate o biserica in campul lor vizual. acestaesteunprodusfarmaceuticnerecomandatcelorcaresuferadeafectiunialeinimii. fidelitatea este doar o…  PACALEALA, PA-CA-LEA-LA, PAAACAAALEAAALAAA, te-aaam paaa-caaa-liiit, ce te-am mai pacaliiit, vai vai vai vai, te-te-am-am papacacalilit, ce mai pacalealaaa, 1 Aprilie, bai, este intai aprilieee, te-am luat de scoica. hm…

15 comentarii »

  1. multzumesc!!! incerc sa urlu astaaa de ani de zile!!…ca e 1 aprilie :P ..ca defapt omul sa nascut pe 1 aprilie!!ca traim intr-un 1 aprilie continu!
    pentru epoca sa romantizmul a fost un fel de punk ,pentru ca tinerii se satturasera de „eticheta” vremii si au inceput sa caute sa fie cat mai sinceri,sincer cred ca mai multa dragoste sta intr-un „hai sa ne futem” decat intr-un „te iubesc” care are ca subtext acelas lucru,pentru ca dragoste inseamna sinceritate,deci mai romantic e sa spui „hai sa ne futem” decat sa fi sensibil si elegant si sa spui „te iubesc si eu te iubesc ei nu ba eu te iubesc ai maaaa sti ca eu te iubesc ba nuuuu eu te iubesc ah da te iubesc”!!! iar fidelitate…fi serios baaa e doar un pretext ca sa iti marchezi proprietatea!a si cum spunea un prieten de-al meu ca sexul e un fel de transfer de informarzie „subtila” ,ma rog ,asa ca prietenele si prietenii inselatzi de fapt isi maresc baza de date fara sa depuna efort!STATZI LINISHTITZI NOI LUCRAM PENTRU VOI!…pentru dezvoltarea voastra spirituala :))))

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Aprilie 1, 2009 @ 10:12

  2. uof ce bine mi-a prins o gura de aer la sfarsit! :)

    Comentariu de [idiot] — Aprilie 1, 2009 @ 10:48

  3. asta am zis si io dupa „toamna patriarhului” :P ….stii draga ca blogu tau imi ridica tot timpu P***leme existentziale!!

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Aprilie 1, 2009 @ 11:26

  4. fidelitatea e si nu e o pacaleala :D adica la inceput nu e, apoi e :)))

    Comentariu de did — Aprilie 1, 2009 @ 11:35

  5. …si stim cu totii ca orice inceput prevesteste un sfarsit.

    Comentariu de [idiot] — Aprilie 1, 2009 @ 12:21

  6. ma cac in pesimismu’ vostru’ specific la neamu’ nostru’.na!

    Comentariu de actorulcuacelasinume — Aprilie 1, 2009 @ 12:27

  7. iata o adiere de voie buna

    Comentariu de [idiot] — Aprilie 1, 2009 @ 12:29

  8. las’ ca n’are nevoie scoica de fidelitate…e bine-mersi,hermafrodita, supravietuieste, mai da’o’n cochilia lu’ ma’sa-tac’su’

    Comentariu de holicica — Aprilie 1, 2009 @ 13:23

  9. fidelitatea e cochilia care ocroteste o baloasa lipsa de incredere

    Comentariu de [idiot] — Aprilie 1, 2009 @ 13:33

  10. pfffuuu…ma faci sa ma gandesc numa’ la siragu’ d scoici de 1mai putrezite in sertar …cum le’a mai intzepat soarta in fundu’ ala sfaramiciose …cate funduri lipsite de incredere la un loc! la’ceput a fost cochilia…un cur de cochilie se legana…a mai venit un cur si tot asa:)

    Comentariu de holicica — Aprilie 1, 2009 @ 13:46

  11. „ma cac in pesimismu’ vostru’ specific la neamu’ nostru’.na!”

    am ras tare cand am citit chestia aia. acu sa rad si din paranteze, va rog :)))))))))

    Comentariu de did — Aprilie 1, 2009 @ 14:09

  12. Daca esti infidel pe 1 aprilie inseamna ca ai pacalit pacaleala. Negatia negatiei. Deci fidelitatea exista. :))

    Salut, Did! :D

    Comentariu de umma — Aprilie 1, 2009 @ 19:26

  13. hei, umm! eu sunt fidela cu blogurile preferate, d-aia azi refuz sa va citesc

    [scuza-ne ca socializam la tine in pagina :D]

    Comentariu de did — Aprilie 1, 2009 @ 19:41

  14. Si totusi destinul a hotarat sa ne intalnim si astazi, Did, ca doua jumatati de scoica pierdute si, iata, reunite in(tru) blogosfera (acum am fost ontopic!) : ))

    [da, scuza-ne!]

    Comentariu de umma — Aprilie 1, 2009 @ 20:23

  15. :)

    scuza cotului acuza o durere
    (si asta e doar o umila parere)

    Comentariu de [idiot] — Aprilie 2, 2009 @ 00:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

