[idiot]

Martie 31, 2009

drujba

Filed under: muzica — Pœtrip @ 10:43
Tags: , ,

anul asta farsa de 1 Aprilie a constat in faptul ca a venit cu o zi mai devreme: in loc de eternitate si inca o zi, eu am capatat un an fara o zi.

ieri in bar hand printre altele, era proiectie gorillaz. un prieten mi-a marturisit ca tocmai a trait cea mai psycho zi din viata lui si nu a avut alta solutie ca sa se calmeze, decat sa insface drujba, sa se duca pe deal si sa taie doi copaci :) m-a amuzat ca a fost aceeasi solutie la care tanjeam si eu ieri, singura diferenta fiind ca eu as fi ciopartit oameni, nu arbori. am aflat un lucru uimtor, din perspectiva asta: un sens al cuvantului drujba, de soriginte slavoniceasca, este cel de… prietenie! in timp ce-mi beam amarul berii, ma gandeam e greu sa faci fata cand ti se servesc pas cu pas uneltirile meschine din „Manualul Ghiavolasului Afurisit care vrea sa te scoata din pepeni”- dar iata pana la urma tot niste draci m-au inseninat:

abia astept sa imi fac putin timp ca sa citesc cap-coada blogul asta.

3 comentarii »

  1. Inca putin si il termin:)

    Comentariu de cezara — Martie 31, 2009 @ 17:42

  2. si drug inseamna prieten:)

    Comentariu de marina — Aprilie 1, 2009 @ 19:11

  3. I need a gun.. to keep myself from harm

    Comentariu de pffmihai — Aprilie 2, 2009 @ 13:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

