[idiot]

Martie 26, 2009

darea de sama

Filed under: idiot — Pœtrip @ 17:43
Tags:

mama lui mama lui mama lui mama lui mama lui mama mea:

– cum e nepoate? ce faci?

eu:

– bine multumesc stra-stra-stra-stra bunico.

mama lui mama lui mama lui mama lui mama lui mama:

– ce faci cu viata ta?

eu:

– scriu bloguri.

mama lui mama lui mama lui mama lui mama lui mama:

– hait! asta ce mai e nepoate?

eu:

– adica postez (nu postesc) pe internet diverse texte.

mama lui mama lui mama lui mama lui mama lui mama:

– a, bine nepoate.

eu:

– am iesit pe locul 58 intr-un clasament.

mama lui mama lui mama lui mama lui mama lui mama:

– a, bine nepoate. bine ca nu esti primul.

(se aude vocea vreunui alt stramos)

tata lui mama lui bunicu lui bunica lui strabunicu lui strabunica:

– eu cine dracu mai sunt?

1 comentariu »

  1. :)))
    bestial!

    Comentariu de marina — Martie 27, 2009 @ 21:55


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

