[idiot]

Martie 25, 2009

snop

Filed under: delir — Pœtrip @ 17:41

Crap novac

Azi am vazut cum un peste de 3 kilisoare in timp ce era transat in felii avea zvacniri nervoase, reflexe prin care inca incerca sa dea din coada si sa scape, chiar mort fiind, fara mate si cel mai ciudat, fara cap.

Robert Desnos – noaptea noptilor fata iubire

Printre cartile care aduna praf necitite de nimeni in biblioteca, este si cartea asta, care are pe coperta silueta unui cuplu schitata in carbune. Mi-a spus mama ca o citea cand era indragostita si iata ca rasfoind-o, intre doua pagini gasesc o frunza. Si aici, alta. Mai frunzaresc, mai apar cateva. Uscate, decolorate si sfaramicioase. Oare a folost cartea drept ierbar ca sa pastreze acele frunze peste ani la presat, ori a vrut sa puna semn ca sa-si aduca aminte cateva dintre poezii? Poate doar cartea sau frunza sa mai stie, ca mama nu.

Cum e vremea in Iasi

Azi in 15 minute a fost o vantoasa, a tunat, a fulgerat, a plouat si apoi a nins. Toate la un loc.

Memoria apei

Odata in timp ce conduceam am aprins o tigara si am apasat pe buton ca sa deschid geamul din dreapta asa incat sa aerisesc aerul interior dar sa nu ma traga la ureche gerul. Surpriza si stupoatre! Desi apas indelung si cu toata forta pe buton, geamul nu vrea sa se deschida. Apas si apas dar nu se clinteste, e blocat din pricina zapezii inghetate care s-a depus. Peste cateva saptamani, cand s-a mai incalzit, in timp ce conduceam, geamul a coborat singurel. Ete na!

Massive Attack – Live @ Abbey Studios

Eram curios sa aflu (si) parerea lui taica-meu (si) despre trupa asta. Am conectat laptopul meu la sistemul lui de sunet cu care se lauda la toti musafirii si am dat play la concert. A ascultat atent, tacut, iar dupa 3 minute aud fraza care stim cu totii, nu prevesteste nimic bun: “mda. nu-i rau!”. cand s-au terminat cele 3 piese (Teardrop, Mezzanine, Angel), massive attack au iesit plangand in backstage, facuti praf.

5 comentarii »

  1. A plouat cu zapada, mai.

    Comentariu de Noemi — Martie 25, 2009 @ 23:18

  2. Da. Ce-i?

    Comentariu de Noemi — Martie 25, 2009 @ 23:22

  3. A plouat si cu plictiseala mai ales pe capul a doua verisoare:))

    Comentariu de pffmihai — Martie 26, 2009 @ 17:21

  4. :))

    Comentariu de Noe Me — Martie 27, 2009 @ 12:35

  5. era fantoma pestelui.eu am dat la chiestii si am ucis 2 cu ciocanul:D.imi pare dar nu-mi pare rau.mi-ar parea rau daca as zice ca imi pare rau dupa ce am acceptat sa dau cu ciocanul in cap si dupa ce i-am ucis.dupa vreo 2 zile,acum cateva zile,m-a durut capu’….desi de obicei nu ma doare decat atunci cand vreau eu sa ma doara,si am concluzionat ca am ajuns chit cu pestele caruia din respect nu-i zic chieste cum spun celorlalti chesti.eu zic ca am ucis vreo 2 ca mi s-a zis ca atatia am ucis,dar eu sunt convinsa ca doar unul a patit-o!

    eu ma tot rog sa mai ninga macaaaar o data.norocosule!sunt verde de individie!de fapt,chiar sunt verde!

    de tatal tau nu ma leg ca deja il „suspitionez” de ceva!

    Comentariu de marina — Martie 27, 2009 @ 21:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

