[idiot]

Martie 19, 2009

azi

Filed under: delir — Pœtrip @ 17:08
Tags:

tata si mama au aniversat ziua de casatorie. s-a nimerit sa fiu si eu prin preajma asa ca m-am ales cu 5 mici potcoviti cu ardei iute la „club motor”, o nebunie! inceputurile anilor 70: ca orice gagicar care se respecta, taica-meu o avea in vizor pe maica-mea de mult timp asa ca imediat dupa ce s-a despartit de gagica-sa, a facut el cum a facut si i-a fost prezentat. desi a intampinat un zid de indiferenta (ce-o fi cu golanu asta latzos) a resuit sa obtina o onfirmare pentru o invitatie la film. mi-a povestit mama cum s-a gandit la toate scenariile posibile prin care va refuza elegant propunerile indecente si pipaielile ascunse de bezna, insa… ghinion. cine poate banui ca un rocker cu plete si blugi evazati carpiti in cur va alege tocmai un film… de desene animate. practic, a fost ignorata pe toata durata filmului, taica-meu nu a facut nimic altceva decat sa rada incontinuu, cu cracii pe sus. chiar si dupa au iesit din sala coborand Copoul, inca privea in gol si izbucnea in ecouri de hohote. asa am aparut eu.

8 comentarii »

  1. Na;terea [idiot]ului. Binecuv\ntat[!

    Comentariu de Ratonu' — Martie 19, 2009 @ 17:24

  2. la multi ani!

    Comentariu de PhenoBarbiedoll — Martie 20, 2009 @ 08:33

  3. Deci, de la desene animate ti s-a tras, ha? :)

    Comentariu de simonarrr — Martie 20, 2009 @ 13:12

  4. ce desene animate erau ? ba oricum pana n-o ignori pe muiere nu pica ,e ca si cum i-ai acoperii oglinzile!!! cum nu ma baga in seamaaa??nu sunt frumoasaaa!! vai nu arat bineee ? o sa ma vada !!! o sa creada ca sunt cea mai frumoasa !!!!vai vai vai !!!

    nu vreau sa insinuez nimic deacat ca ce bine ca s-a intamplat asa ce ne-am face noi fara IDIOT:P

    Comentariu de paiatzacuminteacreatza — Martie 20, 2009 @ 14:55

  5. Idiot s-a-ntrupat din desenu’ animat. La mulţi ani!

    Comentariu de almanahe — Martie 20, 2009 @ 19:05

  6. La multi ani!!
    :)

    Comentariu de Ralusili — Martie 21, 2009 @ 12:21

  7. v-am cam confuzat: de fapt ziua in care ai mei s-au cunoscut este 4 martie, ziua in care s-au casatorit este 19 martie, ziua incare eu m-am nascut este 24 mai. in plus, nunta religioasa a avut loc cand eu aveam deja 2-3 ani :) in ziua aia am cazut in beci

    Comentariu de [idiot] — Martie 21, 2009 @ 17:13

  8. Inca o data …La multi ani…mariajului alor tai!
    Nu ne-ai confuzat!
    :)

    Comentariu de Ralusili — Martie 21, 2009 @ 20:15


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

