[idiot]

Martie 5, 2009

fuck!

Filed under: muzica — Pœtrip @ 17:41
Tags: ,

cdnu-mi plac lepsele – mi se par prostesti, imi aduce aminte de jocurile de adolescenti care incearca sa socializeze fortat. nu-mi place nici cuvantul „leapsa„. in schimb, jocul asta l-am imbratisat din doua motive:

unu: imi place ideea de a avea un album. traiesc cu speranta ascunsa ca la 80 de ani voi compila un best of cu temele cantate in masina, pe buturuga, in padure, la puscarie (cine stie?)

doi: ma atrage aleatoriul. recunosc, am pus botu la alaturarea fericita care a rezultat in cazul lui cougar, chiar arata a album pe care l-as cumpara pe loc, stiind dinainte ca o sa-mi placa.

trei: imi place de cougar ;)

le-am potrivit cum am putut, rezultatul este o porcarie sinistra si fara sens, dar exact asta este farmecul jocului. singurul accent pesonal pe care poti sa-l imprimi este alegerea fontului.

o trimit mai departe (cu tot riscul de a fi renegat sau ignorat) spre: fatamosului, lorenalupu, trecator, urmuzz si peste ocean la george radio. succes! regula jocului este aici.

11 comentarii »

  1. ce ipocrit eşti. mie nu mi-ai spune numărul trei între patru ochi niciodată.
    scrie aicea, să te vadă lumea ce om sensibil şi sigur pe sexualitatea ta eşti.
    de te-oi vedea însurat la anu’, să vezi ce şuturi îţi iei.

    Comentariu de Cougar — Martie 5, 2009 @ 17:47

  2. .. de ce mă uit mai mult la coperta albumului, de-aia-mi place mai tare.

    Comentariu de Cougar — Martie 5, 2009 @ 20:34

  3. stai sa auzi si muzica!

    Comentariu de [idiot] — Martie 5, 2009 @ 23:13

  4. cougar a nimerit o femeie și de-asta îți place afemeiatule!

    Comentariu de zero — Martie 5, 2009 @ 23:51

  5. […] Lorena Lupu 2:46 am [idiot] mi-a dat o leapşă fuaaarte tare. Cică, dacă ai avea formaţie şi ţi-ai scoate album, cum ar […]

    Pingback de Sorry for the browns :) « La Nouvelle Sappho — Martie 6, 2009 @ 00:51

  6. hai, că nu e aşa de rău. ;)

    Comentariu de Lorena Lupu — Martie 6, 2009 @ 01:01

  7. […] 6, 2009 de un trecator La cererea unui [pasionat], mi-am facut de lucru inainte de a pleca la […]

    Pingback de NOU « untrecator.ro — Martie 6, 2009 @ 07:05

  8. mi-am permis un addendum la jocul asta. avand in vedere ca imi mai scapa cate o injuratura scrasnita, aia mici sunt rugati sa se abtina. :P

    Comentariu de un trecator — Martie 6, 2009 @ 07:10

  9. titlul precum si amplasarea lui spuneau totul oricum :))

    Comentariu de [idiot] — Martie 6, 2009 @ 08:46

  10. Bai, tre sa recunosc ca „automatizarea” isi spune cuvantul. De la o vreme fac CD covers for paying the bills. Asa ca… ma rog, daca ceea ce am facut seamana cu chestia asta, e de la mai sus amintita automatizare. It’s a do-before-you-think shit.

    Comentariu de un trecator — Martie 6, 2009 @ 09:50

  11. […] când ne jucam de-a (a)prinsele(a), pe la concertele lor, na! Am mai zărit Leapşa pe la idiot, am urmat firul, am văzut de unde a venit şi cum a ajuns la Lorena. M-am jucat şi eu atunci, dar […]

    Pingback de Be shocked at in public [(La Pointe-de-l’Île (electoral district)] « Almanahe’s Weblog — Martie 11, 2009 @ 03:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

