[idiot]

Martie 4, 2009

bancuri de pesti

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:11
Tags:

acestaeste un tecst inofensiv (nu ataca omul)

rodul studiului de 7-ani-de-acasa

a atlasului zoologic

ar fi putut fi scris inca de pe vremea aceea,

daca nu as fi fost constient de faptul ca a recunoaste ca imi trec asemenea lucruri prin cap

este aproximativ egal cu a ma prezenta de buna voie la triajul spitalului de nebuni intreband:

„va rog, care este camera mea?”

– domnule Stefan Botezatu, nu stiam ca sunteti pasionat de viata scubacvatica!

– ohoho, si inca CUM! iata, acesta este apariul meu. nu va inchipuiti ce viata linistita am de cand m-am imprietenit cu pestii.

– sunteti amabil sa impartasiti cititorilor nostri povestea care se ascunde in spatele acestui acvariu?

– bineinteles. o data incercam sa montez o lumanare in candelabru si am scapat ciocanul de lipit jos, care s-a spart in doua: in lipitoare si in rechin ciocan. am adus repede un vas cu apa si astea au fost primele mele animale de casa.

– extraordinar. totul a inceput cu o lumanare!

– …din ceara de urechi, este adevarat. de curiozitate, am adus un fierastrau si l-am scufundat in apa, spre surpriza mea insufletindu-l ca rechin fierastrau, apoi un bold a devenit ac de mare, o piesa de sah calut de mare si tot asa am ajuns sa am o adevarata colectie: peste geamantan, stea de mare, peste spada, peste pensa, peste bijuterie, peste ventuza, peste voal, peste lanterna… a trebuit sa procur un acvariu mai mare, am facut comanda speciala la un atelier. va dau cuvantul meu ca au suflat cateva generatii de sticlari din tata-n fiu pentru a duce la capat lucrarea.

– intr-adevar, acvariul dumneavoastra este urias. oricat ma uit in profunzime, nu-i vad fundul.

– pentru ca sunteti in fund, acesta e motivul. aici am amplasat un curcubeu de mare…

– curcubeu de mare??? nici nu stiam ca exista asa ceva!

– de ce nu? iata colo rechinul albastru, pestele rosu ca focul, portocala de mare, castravetele de mare, caracatita cu 8 stampile si rezervor de tus violet…

– si dupa stanca aceea ce se vede? pare… o ferma a adancurilor.

– da, chiar asa este. am o turma de boi de mare pe care ii tin pentru oua, coarne si coada. iata si un stol de delfini-rata care admira acel peste picasso pe care l-am expus pe peretele de est al crescatoriei de porci de mare. vedeti, gardul este ros de vulpile de mare care dau tarcoale mereu viclenele. am amplasat drept alarme sirene si tipari dar ii fura somnul.

– ce se aude? ce miau miau mi-aud urechile?

– hehehe stai linistit… e pisica de mare urmarita de cainele de mare, asa se alearga ei in joaca. ma bucur ca si-a gasit o ocupatie pisica d emare dupa ce a exterminat toata populatia de soricei de mare, nu mai exista nici macar un singur exemplar de codita! e adevarat ce se spune: ce naste din psicica de mare, soareci de mare mananca… pe de alta parte, e posibil ca soriceii de mare sa fi pierit de inanitie, nu am resuit sa le procur de nicaieri suficient cascaval de mare, vacile de mare nu dadeau suficient lapte.

– vad ca aveti si o gradina scufundata…

– da, am sadit cativa bulbi de crini de mare la a caror polenizare contribuie aricii de mare. au crescut surprinzator de inalti avand in vedere ca nu exista lumina solara ci numai influenta pestelui luna. crinii de mare sunt hrana preferata a narvalului, acel peste cu sfredel in frunte. daca pe uscat nu exista unicorni decat in legende, sub apa iata o cireada intreaga aici in imparatia mea!

– ma scuzati dar acest sunet care se aude intermitent ce o fi? tonul?

– da, este un soi de ton pitic, zis si semiton. acum este ocupat, sa nu-l intrerupem. iat-o pe babusca, printre cele mai venerabile exemplare de aici. se ocupa cu prepararea de zacusti, dulceturi si chiar pete de ulei de mare. asta este babooshka lui kate bush. apropo de muzica, exista si un magazin de mp3-uri „underwater love”, detinut de stiuca. se lauda ca despre ea canta iggy pop „the fish knows”. a avut probleme cu cateva atentate sinucigase ale pestilor torpila dar se pare ca a avut un inger de mare pazitor si a scapat cu viata. teatrul a fost parasit din pacate de mult, pusese stapanire pe el bibanul care in toate spectacolele se balbaia obsesiv „to be, ba nu, o fi or not to be” asa ca toti pestii au migrat spre cinematograful mut, detinut de rechinul alb si balena neagra. cam asta ar fi viata artistica in aceasta metropola in care s-au adunat acele vietati care au simtit nevoia de socializare. asta nu inseamna ca nu exista si zone virgine in care domnesc regulile cele mai dure ale selectiei naturale si ale supravietuirii: exista vaste savane in care vaneaza leii de mare, ursii de mare, leoparzii de mare, zebrele de mare, viperele de mare si paianjenii de mare. singurul care poate intra acolo fara sa fie sfartecat este doctorul de mare, pe care il protejeaza juramantul lui hipocrit. printre pesti gurile rele spun ca a trecut peste cadavre pentru a obtine doctoratul, se pare ca a calcat un calcan. in balta spiritele sunt impacate cu soarta lor, dupa moarte pe toti ii asteapta judecata in coltul in care isi are salasul dracul de mare. este o fiinta ingrozitoare care se hraneste cu styxuri in grota sa diametral opusa fata de norisorul ingerului de mare.

– domnule Stefan Botezatu aceasta a fost cea mai placuta intalnire pe care…

– liniste! se aude un falfait? ingrozitor! cateva randunele de mare si-au luat zborul si au evadat din agvariu… dupa fluturii de mare iata acum am ramas si fara randunele. de la mine fug inaripatele, cand ma gandesc ca altii se plang ca si-au facut cuib sub streasina lor!

– mare e gradina ta domle

16 comentarii »

  1. taceti! ca eu sunt peste:”>

    Comentariu de ketta070392 — Martie 4, 2009 @ 15:36

  2. doar io sunt idioata kre citeste toate alea de my sus?:))=)))))

    Comentariu de ketta070392 — Martie 4, 2009 @ 15:43

  3. ala io ala io

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 15:44

  4. breh.. da’ imaginativ esti… haha! 1, 2, 3…

    Comentariu de ushna — Martie 4, 2009 @ 16:07

  5. Intotdeauna mi’am dorit un pet. Credeti ca as putea sa cumpar de la dumneavoastra un animalut subacvatic?
    :)

    Comentariu de in WonderFuckingLand — Martie 4, 2009 @ 16:25

  6. animalutele nu-s de vanzare, dar pentru oricine este interesat ofer cadou cate un exemplar la alegere

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 16:33

  7. eu am înţeles tot ce se poate.

    Comentariu de Cougar — Martie 4, 2009 @ 18:20

  8. Wow, neasteptat de frumos…

    Comentariu de strongindependentwoman — Martie 4, 2009 @ 22:01

  9. „Peste is now offline!”

    Vezi ca s-a sinucis chitaristu’ lui peste

    Comentariu de pffmihai — Martie 5, 2009 @ 10:13

  10. mai este un peste care a inviat dupa trei zile (ca sa dea bine barba)

    Comentariu de [idiot] — Martie 5, 2009 @ 10:28

  11. și eu sunt idiot

    Comentariu de zero — Martie 5, 2009 @ 23:49

  12. Mare e marea ta, dom’le!…absurdul se ia de mână cu realiatea, pe mal şî se înneacă (deci se sinucid?!) alergând furtunos, înspre ce?… înnnnspreee maaaaare…Bancuri cu pescari ai?

    Comentariu de almanahe — Martie 6, 2009 @ 11:51

  13. ha, ce-mi place!

    Comentariu de did — Martie 17, 2009 @ 10:15

  14. suntem multi :)

    Comentariu de castrabetty — Martie 18, 2009 @ 22:27

  15. s-a strans lumea la cultura;):>

    Comentariu de ketta070392 — Martie 19, 2009 @ 07:52

  16. […] dupa ce a exterminat toata populatia de soricei de mare, nu mai exista nici macar un singur … citeşte mai multAnideScoala.ro – Divertisment – Curiozitati – Animale – FocaFoca obişnuită ( comună ) mai este […]

    Pingback de Vidra sau câinele de apă — Februarie 25, 2011 @ 03:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

