[idiot]

Martie 3, 2009

sa va zic ceva:

Filed under: idiot — Pœtrip @ 17:11
Tags: ,

ma doare-n pix de blowfest, de vizualizari si de ranking. chiar daca acord prea mult timp blog-ului asta nu inseamna ca in restul timpului nu am viata mea, in care am invatat un lucru: nu ai cum sa te dai mai rotund decat esti. cum isi poate imagina cineva ca eu la 30 si ceva de ani (in care oricum am trecut ca gasca pe apa da’ macar n-am ajuns inca umplut cu portocale si prune)  sunt atat de naiv incat sa sper la cine stie ce glorie pe internet si ca ma cred curcanul viril intr-o ograda cu puicute fara camp vizual frontal. sunt cateva pagini pe care le urmaresc si am vazut cum fiecare primeste exct ceea ce cauta. vrei sa scrii texte decente? ai cititori decenti. vrei sa-ti bagi pula? isi baga si altii pula. vrei sa-ti bagi pula subtil? te rogi sa existe altii care sa isi bage pula la fel de subtil in tine. am tot primit mesaje dezamagite de la „vechi admiratori” care se declara profund dezamagiti in ultima vreme de circul la care m-am dedat in „goana mea turbata dupa popularitate”. chiar si prietenii cu care ies la baut mi-au reprosat faptul ca „m-am lasat dus de val”. si eu, care voiam sa fac zilnic in toata perioda asta a blondfestului cate o postare in care sa umilesc si sa ma milogesc pentru a obtine „voturile” voastre… nu va inchipuiti cum ma inspira subiectul asta! am renuntat, vazand ca gluma nu e gustata de nimeni in afara de mine. in ultima zi dupa ce v-as fi convins pe toti ca sunt determinat sa castig titlul de „cel mai bun blogher din galaxie” v-as fi dat peste bot si as fi pretins sa va schimbati optiunea, votand pe oricare altii la intamplare. daca nici macar sa radem nu mai e loc, inseamna ca lumea a decazut atat incat s-a pierdut orice fel de urma de simt al umorului si al ironiei. cum sa am cea mai mica am sansa la cea mai mica mentiune oameni buni? :)) credeti ca eu nu vad cifrele cu numarul meu de viuzalizari? eu NU EXIST in blogosfera! la fel de prost as fi fost inteles daca m-as fi inscris la alegerile prezidentiale candidand cu filmuletul asta drept clip electoral:

alt lucru care mi se reposeaza este ca nu ma folosesc de puterea (?) pe care o am prin blog si ca as putea ajunge nu stiu unde (?) de unde poate chiar sa fac cine stie ce. (de exemplu un truc inteligent ar fi fost daca postarea cu fata care spala wc-ul o mutam a doua zi, pe 1 martie si o transformam intr-un protest impotriva nedreptatii sociale, care sa nasca mii de commenturi uraaa) oameni buni eu habar nu am ce e cu mine, ar fi prapad daca as decide eu pentru altii. cica nu e suficient sa pun titlul paginii idiot ca sa fiu [idiot], trebuie sa ma configurez in asa fel incat sa atrag avalanse de cititori. cata vreme nu ma intereseaza sa castig bani din asta, de ce as vrea sa am parte de cat mai multi? imi sunt de ajuns cei 0,000.000.32% romani care ma citesc. brucan a fost optimist.

P.S. pt cei care vor zice „AHA! isi toarna cenusa in cap pentru ca stie ca nu acastigat. nu vrea sa para penibil. vulpea cand nu poate ajunge la struguri mananca cacat.” – dati search pe you tube cu „Bill Hicks on Marketing”

22 comentarii »

  1. Adevarul e ca ai decazut, domnule. Rusine.

    Comentariu de S. — Martie 3, 2009 @ 17:18

  2. asa e :) aia e bicileta de prescolari

    Comentariu de [idiot] — Martie 3, 2009 @ 17:35

  3. Oh playing the confused-going-thru-a-middle-age-crysis- dollar, eh? Smart idiot

    Comentariu de Mihai — Martie 3, 2009 @ 17:41

  4. Adevarul e ca ai crescut, domnule (in ochii mei, bineinteles). Felicitari.

    Comentariu de Laur Faur — Martie 3, 2009 @ 17:43

  5. bă, tu citeşti comentariile?

    Comentariu de Cougar — Martie 3, 2009 @ 18:01

  6. Nu mai plange baietel … maine trebuie s-o iei iar de coada … sa pui si putin roz …

    Comentariu de JOE — Martie 3, 2009 @ 18:16

  7. :)) Wow. You have a power, don’t waste it! Use it to help your fellow citizens!

    Comentariu de Noe Me — Martie 3, 2009 @ 18:27

  8. Esti tampit drace!
    De aia te iubesc!
    Esti tare!
    Mi-e dor sa ne cacam de ras impreuna, ca alta data!

    Comentariu de Marius Popescu — Martie 3, 2009 @ 19:16

  9. daca se pune,mie mi-e dor sa scrii chestii care sa ma faca sa rad ca tampita la 3 noaptea. si in loc sa explici cum injura vizitatorii si cum te acuza unii si altii ca vrei sa fii tu bloghistu’ pamantului…ce-ai zice sa ne mai aprovizionezi cu ceva umor autentic ? scriind despre nimic.

    Comentariu de vanatordepovesti — Martie 3, 2009 @ 19:44

  10. :) va iubesc (mam intors de la baut si miam pierdut cratimele) pe toti la gramada da’ pe unii mai mult decat pe altii

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 00:54

  11. Da. [idiot] mi-a schimbat percepția despre viață în momente cheie. Astfel, datorită lanțului de întâmplări care au urmat, mă simt realizat astăzi ca și Lamă Tibetan. Thu je ce.

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2009 @ 01:39

  12. ma, e un cacat si blogfestul ala. cei care scriu bine vor fi luati de cei care sunt votati de multi. nu are nici o relevanta.

    eu am fost nominalizata- din greseala tin sa cred- si la blog cultural si de divertisment. mda : ))

    Comentariu de giapapadia — Martie 4, 2009 @ 02:00

  13. Castigi, ma, ca numai eu te-am votat de doua ori :))) Desi, din regulament am priceput ca nu se poate, eu m-am logat si am votat. Dupa fiecare vot scria „L-ai votat”. Ma delogam, mai intram inca o data, scria „voteaza”. Click, iar „l-ai votat”. Nu stiu cat se contorizeaza, dar eu am votat in draci :) Pe bune!

    Comentariu de simonarrr — Martie 4, 2009 @ 07:01

  14. Si ca tot mi-ai amintit, am intrat sa te mai votez, dar nu mi te mai arata. Si cred ca e 3 martie… Nu mai inteleg nimic.

    Comentariu de simonarrr — Martie 4, 2009 @ 07:04

  15. bre, mai fa si proiectii cu chestii naspete ca m-am saturat sa dorm pe mine la serviciu a doua zi.

    Comentariu de ana — Martie 4, 2009 @ 08:03

  16. Huh? Ce-am pierdut? S-a intamplat ceva p’aici? Alo? Alooooo!

    Comentariu de un trecator — Martie 4, 2009 @ 08:25

  17. Stati linistiti la locurile voastre!

    Comentariu de un trecator — Martie 4, 2009 @ 08:26

  18. Dau o bere de douazeci de mii in plus la salariu!

    Comentariu de un trecator — Martie 4, 2009 @ 08:26

  19. baaai nu mai am loc de voi cu atatea comentarii :))

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 11:07

  20. @ simona rrr: cred ca ai putut vota de mai multe ori pentru ca sistemul ala era conceput (???) in asa fel incat sa-ti poti schimba optiunea pe parcurs. deci e ca si cum m-ai votat, te-ai razgandit, ai revenit si m-ai votat din nou. ca rezultat, e inregistrat un sigur vot. sa speram ca e asa, pentru ca eu nu suport frauda, minciuna, sperjurul, berea rasuflata, batistele pline de muci, puricii la tv etc doamne-ajuta

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 11:15

  21. :))
    ce prieteni,ce caractere!
    cum ai si tu o gaza in capsoru’ ala…si iti ocupa un timp si te trezeste…pac!culca-te la loc!bai,sa mai participi,desi eu nu te-am votat…mi-era lene sa-mi fac cont.niciodata nu mi-a placut sa-mi fac conturi.
    ce prieteni,ce caractere.
    apropo de naivitate…cineva zicea ca ca ca credinta in existenta prieteniei e ceva naiv ca ca ca nu mai stiu ca ca ca mi-am umplut creierul cu alte rahaturi,iar pe celelalte le-am dilitat-cuvant invatat de la un nepotica,habar n-am cum imi vine,de 12 ani.
    altu’ zicea ceva de sabii.sabia naturii=supravietuirea celor adaptati,sabia civilizatiei= cerere-oferta.
    cred ca am scris tampenii,dar nici ca le sterg,mai ales acum cand constientizez ca-s tampenii ca ca ca

    Comentariu de marina — Martie 6, 2009 @ 08:48

  22. :)) eh mai radem si noi

    Comentariu de [idiot] — Martie 6, 2009 @ 08:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

