[idiot]

Martie 2, 2009

iata-ma

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:31
Tags:

io

dintr-un bradulet coboara

pasul meu de domniosoara

pe un fulg de nea usoara

pasul meu de domniosoara

din lumina aiurala

pasul meu de domniosoara

ca sa nu credeti ca radeam fara motiv, va divulg povestea din spatele pozei – tocmai pusesem piedica tontomacului care se dadea cu celofanu pe partie, cat pe ce sa intre cu capatana in janta propriei masini de sa uite de unde-a plecat si unde-a ramas: ieri cu colacu de wc, azi cu capacu de bmw. in timp ce el isi cauta ochelarii prin zapada, eu prezint colectia de iarna cu tematica „poeti prostmodernisti ai degeneratiei hippie” pentru a va ilustra prin garderoba mea cu pagpalac de corto maltese intr-un mod cat mai vizual pe intelesu vostru urmatoarea po(ve)stare: (fade-in cu albumul „Between the Buttons” a lu The Rocking Stones) dupa cateva ore bune de orbecait prin propriile labirinturi 3d tocmai plecam de la birou seara pe acelasi drum pe care vin dimineata dinspre casa framantandu-mi mintile despre oare in ce fel calitativ sau cantitativ imi va afecta viata sexuala castigarea bongfestului de anul asta, ultima editie a acestui festival cu vot democratic, pentru ca in viitor imi va fi acordat premiul 1 din oficiu in toti anii posti-mortemi pana la capatul sfarsitului timpului. totul consta in a gasi secretul de a ajunge la cealalta extrema a listei de pe primul loc din coada unde ma aflu acum. pasii mei grabiti din pricina frigului provoaca ecouri cinematografice pe strazile umede si pustii. un licar sclipicios imi atrage atentia undeva in departare, pe asfaltul lucios. nehalit cum sunt ma grabesc curios o fi o moneda un banut e bun il iei nu-l dai. pe masura ce ma apropii licuriciul incepe sa prinda contur dar din ce in ce mai putin seamana a moneda, e un ceva cu volum mult mai gras, aproape sferic. am ajuns in dreptul lui si focalizez. este… un bumb! un nasture de palton. ma aplec si-l culeg bulbucandu-mi ochii mai ceva ca un melc care-si gaseste iubita plecata de acasa. nasturele are un model incrustat, un blazon care este exact ca cel al nasturilor mei! care e probabilitatea sa gasesc pe strada un nasture exact ca al meu? din reflex ochii imi pica pe haina mea pe cele doua siruri de botoni dintre care… lipseste unul.

l-am gasit fara sa stiu ca l-am pierdut

(de obicei mi se intampla sa pierd fara sa stiu unde sa gasesc)

derizoriul mi-e fidel.

18 comentarii »

  1. =)))))))
    :)))))
    =))))
    premiul intai!

    Comentariu de marina — Martie 2, 2009 @ 10:52

  2. ce-ai consumat? :D e prea bun sa fie natural… haha! nu cred in suflete pereche :P

    Comentariu de ushna — Martie 2, 2009 @ 15:35

  3. mereu imi spun unii ca se prind cand am postari sub influente halucinogene si eu nu neg, cateodata este adevarat – doar ca ei le nimeresc taman invers :)) asa clean ca anul acesta, ca în anul trecut si ca de cînd sînt, niciodata n-am fost :))

    Comentariu de [idiot] — Martie 2, 2009 @ 16:05

  4. nichitu :))

    Comentariu de Betty Boop — Martie 2, 2009 @ 17:31

  5. in dulcele stil idiotic
    sau
    in idiotul stil clasic
    sau
    [idiot] e un dulce :))

    Comentariu de Betty Boop — Martie 2, 2009 @ 17:33

  6. eeei cum ai mai invartit-o si ce-ai sucit-o de m-ai lasat cu gura cascata :))

    Comentariu de [idiot] — Martie 2, 2009 @ 17:36

  7. ce fata de [idiot] ai

    Comentariu de iarta-ma — Martie 2, 2009 @ 17:43

  8. izvor nesecat de inspiratie… tu, cel mai [idiot] dintre [idioti]

    lovely :))

    nichitu stanesca :)))) god, fara alcool sau halucinogene e imposibil sa iasa asa ceva? (eu nu iau droguri si nici nu ma-mbat. din fericire/pacate)

    Comentariu de Alexa — Martie 2, 2009 @ 20:42

  9. Ha ha! Băi [idiot], tu nu ești normal!

    Comentariu de Ratonu — Martie 3, 2009 @ 01:21

  10. pai daca mi-ai sucit mintile? :)) acum gandesc sucit:P

    semnat,
    sucitoarea de serviciu (zisa si suci – cu ‘i’ accentuat) :))

    Comentariu de Betty Boop — Martie 3, 2009 @ 10:48

  11. am uitat sa zic. in aceeasi zi seara tarziu dupa miezul noptii l-am pierdut definitiv dupa ce l-am pastrat in buzunarul de la blugi care era spart.

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 12:06

  12. pt cine era mesajul asta? oricum, esti ca si iertat :))

    Comentariu de Betty Boop — Martie 4, 2009 @ 12:31

  13. …pentru cine? pentru toti amandoi cititorii mei (zambet dulce-amarui pentru care nu exista smiley)

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 12:53

  14. mai e cineva pe-aici?:)) la un moment dat credeam ca nici tu nu mai esti prezent :))
    pt zambetul dulce-amarui ar merge asta :|

    Comentariu de Betty Boop — Martie 4, 2009 @ 13:01

  15. sau asa :Ѭ

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 13:32

  16. perfect :Ѭ

    Comentariu de Betty Boop — Martie 4, 2009 @ 13:33

  17. ah ce vreme e afara :Ѭ

    Comentariu de [idiot] — Martie 4, 2009 @ 13:37

  18. da :Ѭ

    Comentariu de Betty Boop — Martie 4, 2009 @ 13:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

