[idiot]

Februarie 26, 2009

vreau voturi

Filed under: idiot — Pœtrip @ 23:10
Tags:

cum spuneam robloffest nu este important pentru mine, particip asa intr-o doara, nu ma foiesc nopatea in pat din cauza emotiilor pe care le voi avea la gala de premiere… nu prea ma voteaza lumea, dar… cine stie? daca ies pe primu loc o sa-mi pun imediat numai reclame pe pagina si voi incasa zilnic bani gramada din diverse actiuni pe care se vor bate companiile sa le fac. fireste voi fi scarbit dar prost sa fiu sa nu ma bag, altii iti baga cutitu in gat pentru 50 de euro. voi avea cateva secretare care sa noteze in permanenta fiecare cuvintel pe care il rostesc in momentele de inspiratie iar guvernul romaniei imi va aproba pe cale oficiala o permisie speciala de fumat iarba pentru mine si inca 30 de insotitori, oriunde pe teritoriul tarii. la batranete voi privi amuzat si ingaduitor toata perioada asta nebuna, declarand tinerei reporterite de la tvr culturural: „eh… eram necopt! daca as fi stiut din timp ca-s in asa hal de genial, nu mai eram atat de timid… mucosul care avea numai intrebari a crescut si a devenit adolesc(i)entul care provoaca intrebari, apoi [idiot]-ul ajuns la maturitate deplina care concepe intrebarile si ii facea pe altii sa caute raspunsuri, apoi…” carnatul de panseuri este (intre)rupt cu impolitete nemenstruata de fetiscana de la tvr cool tour care trece de la pozitia picior peste picior la pozitia celalat picior peste celalat picior: „ca veni vorba, domnule [idiot]…” (ce-mi place cand mi se adreseaza lumea in formula asta de respect, ma face sa zambesc in barba ca un dumnezeu descoperind cu ochiu atotvazator pe pamant printre toate babele care-si fac cruci si cativa atei cu nasu pe sus) cica: „sa nu va suparati pe mine dar am pierdut hartia pe care mi-ati dat-o cu intrebarile”. ochiul format nu iarta peticelul de dantela care s-a intrevazut intr-o fractiune de secunda „of, fetito… poti sa imi pui urmatoare intrebare in timp ce te cracanezi usor si freci bland microfonul de chiloti pe sub fusta? ca eu am imbatranit si mi-am pierdut foaia cu raspunsurile.

P.S. deci votati-ma. faceti-va cont si votati-ma, e foarte important – daca nu pentru mine, faceti-o de dragul pacii voastre sufletesti. nu mai imi ramane altceva decat sa mizez pe voi cititorii mei care nu aveti cont acolo, pentru ca cei care aveau cont dinainte sigur au votat deja pe altii. am avut grija si am pus linkuri numai la categoriile la care particip eu dar sa nu va inchipuiti ca nu am fost atat de mizerabil si demn de mila incat sa ma votez singur, asa cum am mai spus o mai spun odata ca sa fie spus bine nu imi place sa ma repet dar o mai spun din nou tare si raspicat. iata preferintele mele nobile:

Blog personal – O fata din Ferentari (nu o votati tot pe ea boilor ca aici particip si eu nu ma faceti sa repet de prea multe ori sa para ca ma milogesc)

Blog de divertisment – Pitici Gratis (chiar daca il votati nu ma supar pentru ca intruchipeaza tot cum as vrea eu sa fiu pe dinauntru, deci pana la urma e doar un alt EU – ideal ce-i drept, dar tot un eu. daca ma votati chiar pe mine inseamna ca ma subapreciez teribil sau voi nu aveti simtul umorului)

Blog colectivBook Blog (nu am intrat in viata mea pe blogul asta dar am votat ca e vorba despre carti cum pula mea sa nu votez? asta e eternul complex al bloggerului. imi pare rau ca nu am inscris ijos, ar fi castigat sigur)

Blog de muzica Muzica Proasta (e scris de maestrul Viorel Grecu, cel cu care colaborez la nonblogul antitrist ijos)

Blog de filme filmic (cum sa nu votez daca pe pagina lor printre taguri la loc de vaza este Tudor Botezatu? numele asta este deja similar cu cinematografia)

la microblogging nu m-am bagat sa votez pentru ca mi s-ar parea putin sub demnitatea mea. mai este o categorie care se cheama Blog sub 18 ani unde nu am votat nimic. cine ma cunoaste stie ca ala este teritoriul meu preferat, nu mi-e frica de bratul legii si consider ca la varsta aia viata e pentru a fi traita, nu teoretizata. cat despre Cel mai popular blog eu unu nu inteleg cum pot eu sa-mi dau cu parerea asupra simpatiei restului poporului: de ce sa se voteze daca exista cifre si statistici care sa vorbeasca singure despre faima? totusi, la categoria asta am votat cocalari & pitzipoance. e ca si cum ai spune ca „nu este cel mai foarte bun blog dar sigur ca le place foarte mult la cei foarte multi altii”. au si un poll pe pagina, deocamdata sunt singurul care a votat acolo „DA! sunt cocalar„. cred ca e cea mai buna dovada, toti romanii vor vota ca ei nu, nu sunt :)) voi deschide si eu un poll ca sa stiu daca nu cumva am cititori mai destepti decat mine.

7 comentarii »

  1. Ești preferatul meu pentru că: nu ești sexist, prost, religios, incult, vanitos și pentru că nu îți pasă.

    Comentariu de Ratonu — Februarie 27, 2009 @ 04:15

  2. Imi place rau blogul cu Muzica Proasta. Iaca, nici nu il observasem pana azi.

    Comentariu de simonarrr — Februarie 27, 2009 @ 06:47

  3. bai, sory, da’ io nu te votez. ma votez pe mine! da’ ce trebuia sa votez?

    Comentariu de un trecator — Februarie 27, 2009 @ 11:16

  4. @raton: eh asa puuutin imi pasa mie, dar nu de mine :)

    @simonarrr: viorel e printre putinii oamneni din tara asta care chiar STIU sa vorbeasca despre muzica. nu a luat blogul asta in serios, posteaza rar pe acolo dar cred ca e suficient ca sa castige locul 1 la categoria asta.

    @trecator: crezi ca nu am verificat daca anul asta participi? aveam eu o banuiala ca „nu”, dupa cum am vazut ca ai rarit-o cu blogu in ultima vreme. cat despre mine, m-am hotarat: voi scrie pana mor. vreau sa fiu optimist pana in ultima clipa cand ma sinucid.

    Comentariu de [idiot] — Februarie 27, 2009 @ 13:23

  5. =)) treaba ta! da’ sa nu zici ca nu ti-am zis!

    Comentariu de un trecator — Februarie 27, 2009 @ 14:14

  6. As avea mai multe obiectii, dar ma grabesc, Asa ca ma rezum la una singura, de natura ontologica. Blogul Muzica Proasta nu este scris de Viorel Grecu, ci de Porcul Celest. E drept, cei doi vietuiesc in acelasi trup, dimpreuna cu un numar incuantificabil de persoane si persone, care se tolereaza reciproc intr-un mod cel putin inexplicabil. In mod sigur, nu v-a fi votat la Roblogfest, dar cred ca are mari sanse la prezidentiale.

    Comentariu de porculcelest — Februarie 28, 2009 @ 19:52

  7. pardon! nu va fi votat la Roblogfest!

    Comentariu de porculcelest — Martie 1, 2009 @ 12:35


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

