[idiot]

Februarie 25, 2009

votati-ma

Filed under: idiot — Pœtrip @ 23:32
Tags:

sau nu

ce sa zic, ce-am facut, m-am prostituat. iata, m-am inscris singur la un concurs de care am ras prima oara cand am auzit, anul urmator l-am sfidat si anul urmator m-a scarbit. din capul locului mentionez ca pagina asta a mea o consider lipsita de orice relevanta si impact in cadrul blogosferei, lipsita de orice haz pe langa cele din blogroll-ul meu de la categoria „best-iali” si lipsita de orice urma de substanta fata de oricare de la sectiunea „blog de arta”. amandoua aceste selectii de bloguri ma complexeaza teribil si le-as da zile de la mine la toti numai sa scrie tot asa in continuare. actualmente sunt intr-un ragaz de cautare a raspunsului la intrebarea daca „are rost?” sa ma scalambai public sau poate sa ma pastrez doar pentru acei putini norocosi care ma vor prinde la una din betiile mele (care se raresc pe masura ce trec anii), singurele momente-cheie cand pot fi simultan mult mai amuzant si mult mai idiot decat ma creionez pe blog. puternicul feedback pe care l-am primit in particular referitor la postarea „fantezie cu cocioaba” ma face sa imi pun serioase probleme daca nu cumva cel care imi place mie sa imi inchipui ca sunt… poate fi tot unul si acelasi cu insusi cel care cred eu ca nu sunt. din pacate, vorbe din inima am foarte putine – asta e si motivul pentru care delirez clovnerii, ca sa am alternativa la a ma izbi cu capul de pereti, ca sa citez un prieten nou care m-a citit. in ultimul timp am fost crizat si m-am legat de diversi oameni care nu au alta vina decat ca nu-si constientizeaza masura prostiei – spre deosebire de mine, care pot afirma cu mana pe inima ca asta este singurul lucru de care sunt sigur in viata asta: „sunt (foarte, foarte, extraordinar de) PROST”. daca va e mila de mine, ucideti-ma.

deci fara nici un fel de manipulare, votati cu cine va place aici este linkul curat spre festilabul blagarilor 2009.

5 comentarii »

  1. [idiot] președinte!

    Comentariu de Ratonu — Februarie 26, 2009 @ 05:00

  2. [idiot] președinte!

    Comentariu de Ratonu — Februarie 26, 2009 @ 05:00

  3. Bre, tre’ sa ai cont ca sa votezi acolo… Nu? Aiii… Am atatea conturi pe atatea kkturi de nici nu le mai stiu… Asa ca… poftim aici: VOT!

    Comentariu de Noe Me — Februarie 26, 2009 @ 12:12

  4. daca nu ai cont, ca sa fie luat in considerare votul, trebuie sa-mi aduci o naveta de bere ;)

    Comentariu de [idiot] — Februarie 26, 2009 @ 14:57

  5. :)))
    Si cu ce tre’ sa-ti mai dau dinainte…

    Comentariu de Noe Me — Februarie 26, 2009 @ 16:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

