[idiot]

Februarie 10, 2009

eroul zilei

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:00
Tags:

in timp ce ma indreptam fluierand spre orange sa-mi platesc facutura pentru prima oara in ultimele 3 luni de zile, dau nas in nas cu o donshoara ferchezuita, genul care in timp ce sta capra iti spune „va rog sa ma scuzati pentru ca stau cu spatele la dumneavoastra”. chiar cand pasea peste o treapta mai inalta din zona esplanadei din fata halei centrale, a acrosat cu unul din tocuri muchia de beton. o neglijabila atingera dar suficienta pentru ca galiganca sa se dezechilibreze in asa hal incat sa se indrepta cu toata viteza cu capul inspre asfalt. intr-o clipa am vazut cum pe expresia fetei de la privirea superioara de pizdoanca care se stie privita, s-a ajuns la o surpindere si as putea spune chiar groaza paralizata in ochii beliti care priveau cimentul cu zoom-ul la maxim.

un singur lucru m-a facut sa intind mainile pentru a o prinde in ultima clipa: instinct pur. din reflex, fara sa apuc sa rationez. caderea ei s-a oprit lin in bratele mele, la cativa centimetri de cota zero, dupa care mi-am permis si am rotit-o la loc in pozitia verticala, pe masura ce ea se dezmeticea. recunostinta muta din ochii ei spunea totul. abtinandu-ma cu greu dintr-un ras in hohote, nu am gasit altceva mai bun sa-i spun decat ca „uite, asta numesc eu ca ne-am intalnit la momentul si locul potrivit” dupa care am plecat spre alte zari si alte domnite in primejdie, zambind larg „ce smeker sunt si ce fapta buna tocmai am facut” iar ea a ramas acolo fara sa-i vina sa creada ca nu am profitat in nici un fel de ocazie. pana si ea se astepta sa fie ceva mult mai profund in vorbele mele.

10 comentarii »

  1. :)) I guess the world really needs another hero!

    Comentariu de sigridinwonderland — Februarie 10, 2009 @ 18:16

  2. S-a impiedicat si ai salvat-o atat… apoi ar fi „cazut” sau nu. Incearca sa treci mai des pe acolo e un loc bun (asa zic pescarii) fara neparat sa platesti factura.

    Comentariu de Catalin B — Februarie 10, 2009 @ 18:20

  3. botezatu pt noi e marian cozma doi

    Comentariu de fcb — Februarie 10, 2009 @ 20:28

  4. o sa o bantui multa vreme de acum incolo. si unde mai pui ca se vor rupe multe tocuri,poate-poate te-o mai regasi undeva,candva :)))

    Comentariu de vanatordepovesti — Februarie 10, 2009 @ 21:26

  5. sunt un erou… cu capul gol :D

    Comentariu de martinette — Februarie 11, 2009 @ 08:08

  6. pe zid e scris cu sange rece un numar de erou ce a luptat pe baricade in blugi si in maieu

    Comentariu de gavrilescu — Februarie 11, 2009 @ 08:40

  7. partea nasoala este ca intre timp am racit… se poate oare sa mi se fi transmis de la ea, in infimitatea momentului in care am stat nas in nas si ne-am privit ochi in ochi?

    Comentariu de [idiot] — Februarie 11, 2009 @ 09:17

  8. sunt un erou cu chilotii in cur maro…tanananan

    Comentariu de alexa — Februarie 11, 2009 @ 09:42

  9. apropou, ce mi-ai adus adus cadou? un tablou, un bibelou? sau rapirea din cavou?

    Comentariu de [idiot] — Februarie 11, 2009 @ 10:09

  10. chiar credeam ca finalul se termina cu zona “va rog sa ma scuzati pentru ca stau cu spatele la dumneavoastra”

    esti pe jumatate eroul meu…

    Comentariu de animal00 — Februarie 12, 2009 @ 09:56


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

