[idiot]

Februarie 6, 2009

foamea

Filed under: delir — Pœtrip @ 12:25
Tags: ,

in timp ce dadeam de zor cu sapa pe ogorul Autocadului am fost cuprins de o stare de pierdere progresiva a capacitatilor mentale, corolata cu o usoara neliniste manifestata prin cresterea nivelului de injuraturi adresate in gand lui iliescu, basescu, ceausescu, lui dracu, lacu, dumnezeu si vietii in general. ce-ai patit omule, te revolti impotriva fiintei si spiritului la gramada? refelatia a venit sub forma tabloului binecunoscut inca de pe (Octav) Bancile scolii: taranul cu pumnii stransi si stomacu lipit de sira spinarii, nicidecum in sclifosita varianta propusa de Nikita Satanaescu cel flamand de cuvinte si necuvinte. sunt constient ca degeaba duhu cel sburdalnic se da cu rolele pe calea lactata, daca jos pe pamant mai exact aici in birou, substanta imbracata decent in blugi, hanorac si insulete sufera din lipsa de hrana. cat ai bate din palme, m-am dat de 3 ori peste cap, am fuzionat cele doua elemente, materia si sufletelu si dupa un scurt moment de imbratisari tandre, am purces spre cea mai apropiata alimentara.

5 comentarii »

  1. o adevarata epopee a foamei. si o refelatie tulburatoare.

    Comentariu de porculcelest — Februarie 6, 2009 @ 13:00

  2. inseamna ca pentru tine s-au recol(t)at masinile de la pizzeria mamma mia – au scos gagicabucatareasa cu decolteu generos si-au inlocuit-o cu explozia intrebarii: ti-e foame? de un catraliard de ori

    Comentariu de gavrilescu — Februarie 6, 2009 @ 13:33

  3. stiti ce? iar mi-e foame. mi-e foame iar.

    Comentariu de [idiot] — Februarie 6, 2009 @ 14:24

  4. la din astea ma gandesc si io la foame, io imi amintesc de cea mai tare reclama vizuala, cu copiii din Africa, singura care imi place.

    cine se mai gandeste la suflet si intelectualitate cand avem nevoi asa primare: foamea, setea, (nu, sexu nu prea)

    Comentariu de giapapadia — Februarie 6, 2009 @ 15:50

  5. de fapt voiam sa povestesc cum am ajuns intr-o patiserie in care la rand in fata mea erau numai femei. 7 la numar, de toate varstele si staturile.

    ceea ce e scris in postare asta era de fapt introducerea povestirii. ciudat, dar odata ajuns la cuvantul „alimentara” a stiut ca dupa el urmeaza PUNCT si atat.

    Comentariu de [idiot] — Februarie 7, 2009 @ 19:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

