[idiot]

Ianuarie 28, 2009

valoarea

Filed under: idiot — Pœtrip @ 09:46
Tags: , ,

am afist pe coloana din dreapta widgetul ala (sau cum ii zice) cu your blog is worthing… o (zero) dollars – si sunt mandru de asta. cine intelege de ce, intelege. cine nu, nici nu are vreo sansa.

pot sa spun doar ca se aseamana cu situatia in care vii la cineva in vizita cu un  cadou: eram invatat de mic ca o regula de bun simt impune ca sa ai grija sa fie dezlipita eticheta cu pretul. in bucuresti am descoperit ca este chiar o moda (care prinde ca orice moda doar printre stupizi) in care eticheta este lasata pe ambalaj. ca SA SE VADA! tocmai asta e si ideea cadoului: sa stie CAT am dat. sa stie ca am facut un efort, mic sau mare. sa cumpere un cadou cand va fi randul lui, comparabil cu asta daca nu chiar mai scump. este epoca spagilor date pe fata si a curvelor care apar la TV drept modele in viata. la nunta asta cu strigare nu particip. valoarea mea in bani? o para chioara.

3 comentarii »

  1. pe bune!? io n-am intalnit cadouri cu pretul pe ele, da’ e drept ca nu ma invart in cercuri trendy…

    Comentariu de PhenoBarbieDoll — Ianuarie 28, 2009 @ 18:11

  2. Si eu stiam ca si tine, pana am citit eu printr-un Cod al bunelor Maniere (ce-i drept nu stiu clar daca era Noul Cod sau Vechiul) unde scria ca e de bun simt sa lasi eticheta. Am dezbatut problema la bere, cu amicii, si am aflat ca ei lasa eticheta si mai pun cu carioca niste zerouri :)

    Comentariu de simonarrr — Februarie 2, 2009 @ 15:51

  3. Eu fiind o persoana importanta pentru mine, bag de seama, ca tot sriu „eu” :))

    Comentariu de simonarrr — Februarie 2, 2009 @ 15:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

