[idiot]

Ianuarie 23, 2009

somn n-am bull

Filed under: delir — Pœtrip @ 11:39

Soferul pierdut in Ceata

03:00 Bucuresti > Colentina: intelept din partea mea sa plec la drum in contratimp cu masa de marlani, soseaua este libera dar invizibila din cauza cetii si a farurilor anemice ale rachetei albe. ascult Wolfmother care ma calca din ce ince mai mult pe nervi.

05:00 Tocmai am oprit la o benzinarie in Ramnicu Sarahat si am luat o muie gigantica materializata sub forma unei cafele de 4 lei (3,9 mai exact) la aparat. Am ales fara zahar, deci o muie amara. Acum, cu dovada incontestabila (cafeaua de milionar) in mana, stiu: sunt cel mai prost om de pe ruta bucuresti-iasi. La orice benzinarie te alegi cu aceeasi posirca pentru 1 leu sau 1,50 maxim dar bineinteles eu nu ma amestec cu toti purtatorii de chiloti rupti in cur. am mai ascultat prin metoda next track/next track/next track Kings of Leon si Apples in Stereo. a bunch of fuckin’ epigons.

06:00 deja in preajma orasului Tecuci nu am mai rezistat si am vrut sa cumpar tigari de la o benzinarie dar bineinteles era schimb de tura exact cand am intrat eu. asta e chiar culmea: sa ma enervez ca nu vor sa-mi vanda tigari! Oare daca adun de cate ori m-am enervat ca nu aveam ce fuma, se cumuleaza o maaare suparare, direct proportionala cu minutele de viata pe care le-am castigat nefumand. Totusi pot trai fara tigari saptamani la rand dar daca mi se pune pata sa fumez un CAMEL dupa cafeaua cu lapte de exemplu sunt in stare sa refuz orice alt brand pana gasesc exact ce caut: the natural flavour. in liceu nu prea ma atingeam de tigari, dar ma ascundeam si eu cu gasca de fumatori in buda de dragul aventurii. cateodata mi se spunea ca stric tigarile si eram atat de prost incat chiar ma simteam rusinat pt asta. ca sa nu „stici tigarile” este o conditie absolut necesara sa inspiri puternic fumul, nu sa pufai. deci, sa iti distrugi plamanii. am plecat mai departe la drum si am in fata ochilor spectrul pachetului de CAMEL. ce cauta pe eticheta lui un dromader, o semicamila? camila este un dromader cocosat, iar dromaderul este o llama cocosata. ascult Eagles of Death Metal care imi plac la nebunie spre deosebire de restul cacanarilor: astia macar au umor!

Pauza de admirat Rasaritul peste Barlad

In tara asta nimeni nu mai stie de gluma. Oamenii se iau care de care mai in serios peste tot – chiar si pe bloguri. Unii isi ridica deja statui in marime naturala cu statisticile daltuite in piatra. Cu cat situatia “nu e de gluma”, cu atat mai trista devine, intr-adevar.

Cum se poate ca oamenii care-ti spun ca „viata nu este un joc” sa fie EXACT aceiasi cu cei care-ti spun ca “trebuie sa respecti regulile jocului”? Hotarati-va, in pula calului! (cei care ma cunosc stiu ca aceasta nu este o injuratura. ma folosesc de ea – pula calului – pentru a-mi tria si decima cititorii) am doua albume cu The Raconteurs din 2006 si din 2008: tot un fel de laba sunt.

Eu chiar cred in forta pulei calului. O consider unul dintre cele mai puternice stimulente intelectuale pentru om, alaturi de elementele naturale „foc”, „apa” si „bolta stelara”. E clar inaintea norilor de pe cer si a cantecului priveghitorii. Oricine vede o pula de cal, ramane siderat momente bune, meditand cine stie la ce. Exact astfel, in negurile istoriei lui homo sapiensis, omul l-a depasit pe cal la inteligenta, si l-a inhamat la caruta.

Traim in Romania si asta ne consuma toata hartia igienica. Ce Poolaka lu’ Louis.

09:00 iasi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

