[idiot]

Decembrie 31, 2008

MT [toidi]

Filed under: delir,idiot — Pœtrip @ 16:26
Tags: , ,

…domnule McAnnick Scheff d’Loco Motiff,

suntem curiosi sa aflam care sunt realizarile dumniavuastra

pentru anul care, din punct de vedere pur formalist, tocmai s-a incheiat.

 

pai,

Ianuarie: am belit pula

Februarie: am belit pula

Martie: nu-mi aduc aminte 

Aprilie: am belit pula

Mai: ziua mea

Iulie: am belit pula

Iunie: am belit pula (mereu incurc astea doua luni)

Arbust: vacanta

Spetembrie: am belit pula

Optombrie:am belit pula

Noembrie: am belit pula

Dece?mbrie: belesc pula pana in ultima clipa

 

in concluzie?

in concluzie, am cam belit pula!

 

BONUS

(pentru ca pana si pe bloguri bantuie moda retrospectivelor, rezumaturilor si a bilanturilor)

ma conformez si va prezint un raport sexual:

 

In 1976 m-am nascut.

In 1977 imi era frica de becul care se reflecta in apa din cada. plangeam mult.

In 1978 am mers prima oara la mare. pentru o jumatate de ora ingrozitoare m-am pierdut de mama pe plaja.

In 1979 nu eram un copil vorbaret. daca deschideam gura, era strict ca sa pun o intrebare sau ca sa injur pe cel care-mi dadea raspunsul.

In 1980 s-a nascut frate-meu.

In 1981 la gradinita am auzit prima oara in timp ce imi molfaiam motul fesului incercand sa-mi fac somnul obligatoriu de dupa-amiaza, notiunea de „muie”.

In 1982 stiam deja foarte multe injuraturi si le foloseam pentru oricine imi iesea in cale.

In 1983 ne-am mutat intr-un cartier mai bun (din Tatarasi in Nicolina) am sustinut proba sportiva pentru a fi admis in clasa I la scoala Dimitrie Cantemir. in timp ce alergam in jurul scolii la proba de maraton, am salutat politicos cu limba pana la glezne mama unei prietene de familie „f-f-f-falumana”. 

In 1984 m-am indragostit pentru urmatorii 10 ani de o colega de clasa. parcurgeam impreuna drumul spre scoala dimineata tinandu-ne de mana.

In 1985 s-a nascut sora-mea.

In 1986 ma scoteau colegii din clasa cu forta ca sa chiulesc.

In 1987 ne-am mutat intr-un cartier si mai bun (din Nicolina in Centrul Civic). am fost admis la Liceul Emil Racovita.

In 1988 prietenul cel mai bun m-a provocat la bataie: l-am lasat sa imi traga cati pumni a dorit si a fost renegat de intreaga clasa.

In 1989 incercam disperat cu forta gandului sa teleportez o femeie goala la mine in pat.

In 1990 ma scoteau colegii din clasa cu forta ca sa chiulesc.

In 1991 in prima zi de liceu mi-a fost interzisa intrarea in scoala din pricina parului lung (lucru care m-a facut sa fiu foarte mandru) asa i-am cunsocut pe toti cei care trebuie din liceu, adunati in fata portii.

In 1992 m-am sarutat pentru prima oara cu o fata care avea o sora geamana. nici pana astazi nu stiu daca atractia pentru ea era injumatatita sau dubla.

In 1993 am descoperit ca de fapt nu stiu sa sarut: pana in acest moment se intamplase numai in stari de betie crunta, din care nu-mi aduceam nimic aminte a doua zi. in vacanta de iarna era cat pe ce sa ma dezvirginez, daca nu as fi borat pe biata fata.

In 1994 am facut o excursie in franta. intr-o camera-uscator mi-am pierdut definitiv polenul fecioriei.

In 1995 am intrat la facultatea de arhitectura. eram alt om, dar si astuia ii placea sa bea.

In 1996 m-am mutat cu prietena mea.

In 1997 m-am tuns (aveam parul lung din cap pana la cur).

In 1998 m-am despartit de prietena mea.

In 1999 m-am impacat cu prietena mea.

In 2000 am intrerupt anul 6 la jumatate.

In 2001 am continuat a doua jumatate a anului 6.

In 2002 m-am despartit de prietena mea.

In 2003 m-am impacat cu prietena mea.

In 2004 m-am tuns radical a doua oara.

In 2005 m-am mutat in bucuresti, ca sa nu ma despart de prietena mea care primise un transfer.

In 2006 m-am despartit de prietena mea. visam in fiecare noapte o fata. am inceput sa scriu pe blog.

In 2007 primul lucru pe care l-am facut in noul an a fost dragoste cu prietena mea pe masina de spalat.

In 2008 am descoperit ca am devenit complet barbat. in acelasi timp, complet ratat.

 

singurul lucru constant este „prietena mea”. si totusi de fiecare data e alta.

multumim. sugces in 2009!

15 comentarii »

  1. :)
    esti un tip fain, ti-o spun prea rar…

    Comentariu de gavhriel2k4 — Ianuarie 2, 2009 @ 17:55

  2. :)) Ma pierdeam constant pe plaja prin anii ’80. Si da, erau momente ingrozitoare. Da’ ma gasea tot timpul cate-o doamna draguta care-mi dadea cate-un fruct care ma oprea din bocit si ma ducea sa-i caut pe-ai mei. Nu fructul. :D
    ’79 – =))

    Comentariu de Noemi — Ianuarie 2, 2009 @ 17:55

  3. si acum se mai gasesc dame care sa ne culeaga de pe plaje…

    Comentariu de [idiot] — Ianuarie 2, 2009 @ 20:48

  4. :)))))))mult mai bun decat romanul adolescentului miop

    Comentariu de gavrilescu — Ianuarie 5, 2009 @ 07:35

  5. ba nu e singura constanta – mai e si chica ta, de fiecare data alta :P

    Comentariu de mo — Ianuarie 5, 2009 @ 07:42

  6. io in locul tau as printa treaba asta si-as folosi-o drept CV

    Comentariu de PhenoBarbieDoll — Ianuarie 5, 2009 @ 07:54

  7. :)) sau epitaf :))

    Comentariu de [idiot] — Ianuarie 5, 2009 @ 08:08

  8. de la mine se vede ca si bautu’ s-a mentinut constant

    Comentariu de popej27 — Ianuarie 5, 2009 @ 09:13

  9. @popej: zici asta de parca ar fi un defect :))))

    Comentariu de mo — Ianuarie 5, 2009 @ 10:42

  10. uf! :) si eu care imi faceam probleme ca sunt inconsecvent!

    Comentariu de [idiot] — Ianuarie 5, 2009 @ 10:44

  11. frumos istoric
    era mai interesant sa fie aceasi prietena
    ps. urasc retrospectivele motiv pt care eu nu am facut nici una, oricum mi-am depasit baremul :D

    Comentariu de remus — Ianuarie 7, 2009 @ 02:28

  12. respect. n-am mai ras asa de… mult timp. respect din nou! :))

    Comentariu de alina_pro — Ianuarie 8, 2009 @ 17:08

  13. şi eu speram să fie aceeaşi prietenă

    da-i bine şi-aşa, faină retrospectivă

    Comentariu de gbtekkie — Februarie 23, 2009 @ 21:31

  14. si eu speram sa fie aceeasi prietana :) dar viata nu e asa.

    Comentariu de [idiot] — Februarie 24, 2009 @ 13:39

  15. […] (continuare de aici) […]

    Pingback de limetimeline « [idiot] — Iunie 8, 2012 @ 14:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

