[idiot]

Decembrie 29, 2008

hai sa ne jucam

Filed under: delir — Pœtrip @ 11:24
Tags: , ,

tu esti cauboii, eu sunt indienii. treci la stalpul de tortura! nu, nu-mi convine. atunci tu esti hotii, iar eu vardistii. hop la zdup! nici asa nu-mi convine. pai ca sa nu se supere nimeni, tu esti comunistii, iar eu ma fac ca sunt anticomunistii. nanana baiat rau. bravo baiat bun. asa trebuia nu? sau m-am luat cu joaca si am cam incurcat?

 

nu este de actualitate chestiunea asta, dar am realizat zilele trecute ca dupa atat timp inca nu iesisem din starea de soc provocata de stire. pe scurt, omul din motive bine intemeiate a refuzat decoratia oferita de catre presedintele traian basescu „în semn de apreciere deosebită pentru înalta ţinută morală şi patriotismul de care a dat dovadă, pentru devotamentul şi ataşamentul faţă de valorile democraţiei”. ceea ce m-a surprins cu adevarat a fost raspunsul asa zis diplomat al marelui mancator de rahat care este presedintele romaniei, care l-a urechit sugerandu-i ca distinctia nu i-a fost acordata de catre comunistul traian basescu, ci de catre Presedintele Romaniei cu majuscule, in numele Statului Roman – eivdenta incercare disperata si penibila de a indreptati fiecare cetatean in care se umfla borhotul patriotic sa grohaie „cuuum bai pula, tu ne jignesti pe noi TOTI?”. asemenea atitudini care „pun la punct” imi aduc aminte cu amaraciune de perioada 16 dec – 22 dec 1989 cand zi de zi la radioul bunicii ascultam de dimineata pana seara oameni ai muncii din patria noastra cum se intreceau in a condamna „elementele destabilizatoare si anti-nationaliste care atenteaza la siguranta nationala” in timisoara sau iasi… unde sunteti ACUM mai pulelor? ce cururi mai lingeti? pe unii i-a prins revolutia manjiti pe toata fata cu rahat, in asa hal se infruptasera! partea trista este ca nici nu a fost nevoie sa se mai spele, ce rost ar fi avut? doar ca sa se manjeasca imediat la loc?

deci, este de rasul curului: EVIDENT ca presedintele romaniei a acordat acea decoratie, pentru ca TOVARASUL traian basescu nu ar fi acordat-o IN VECI!

5 comentarii »

  1. Hahahaha. Super tare conncluzia :))

    Da’ legat de revolutie… Mai tii minte atunci cind a aparut la televizor (cred ca pe 24 sau 25 dec) Victor Rebengiuc cu hirtia igienica?

    Comentariu de popej27 — Decembrie 29, 2008 @ 11:35

  2. :) initial scrisesem OMUL traian basescu – dar ar fi fost interpretabil.

    nu stiu scena cu hartia igienica :)) daca a fost difuzata DUPA executia porcului de craciun, inseamna ca o pierdusem. dormeam linistit deja, romania are un viitor BUN!

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 29, 2008 @ 11:49

  3. ati auzit bai? s-a deschis un nou cacoar in centru. faza de cacat e ca nu se intra decat cu decoratie.

    cerc restrans
    grup unit
    am medalie
    m-am cacacit

    Comentariu de thestgman — Decembrie 29, 2008 @ 20:10

  4. eu imi amintesc cum in 16-22 dec `89 ascultam entuziast la Radio Europa Libera si cum am coborat (cred ca in 18,19 si 20) cu un prieten (tot de 13 ani) si am scris cu creta pe usa rece a Alimentarii: „JOS ceausescu” (asta 3 zile la rand, si asta si ca sa ne distram cum vanzatoarele de carne stergeau infrigurate textul dand din bucile mari)

    Comentariu de ionut p — Decembrie 30, 2008 @ 22:28

  5. Mie mi se pare ca baselu’ e asa, un fel de putin, da’ mai mic.

    Comentariu de Ala care este — Februarie 11, 2009 @ 16:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

