[idiot]

Decembrie 24, 2008

nu mai suport!

Filed under: delir — Pœtrip @ 20:42
Tags: , ,

pur si simplu, nu mai rezist. lacrimile imi siroiesc pe obraji iar capul pare ca-mi explodeaza. sunt rosu ca sfecla la fata si simt cum ochii imi sar de pe orbite. imaginea este impaienjenita si ma ustura mintile. mi se scurg mucii, balele si ceara din urechi pe tricou. nu mai pooot, mama! mamaaa!!!

vocea mamei: gata, e de-ajuns.

ma reped spre ferastra deschisa cu capul afara, ca sa trag aerul rece in piept.

„BA-GA-MI-AS-PU-LA’N-EL-DE-HREAN-SA-MI-BAG!!!”

dupa cateva momente imi revin si intru inapoi in bucatarie, sa spal razatoarea.

astazi am inventat o reteta noua pentru HREAN: cu sfecla (ALBA de data asta), GHIMBIR razuit si un strop de smantana. ar mai fi mers si o aschie de fenel dar anul asta mosul a fost sarac in legume exotice. rezultatul este o combinatie irezistibila intre hreanul clasic cu sfecla rosie si wasabi-ul nipon. l-am degustat impreuna cu familia adunata in jurul unei movile de sarmaloaie moldovinesti si un uishi scotian la prepararea caruia s-a sacrificat un cerb de 12 ani.

Craciun fericit. Crzia Fericita. 9002 fericit.

6 comentarii »

  1. ii bun ma hreanu, am luat si io din ungaria :))

    Comentariu de giapapadia — Decembrie 27, 2008 @ 16:20

  2. eu cred ca ti-a placut :)

    Comentariu de vanatordepovesti — Decembrie 28, 2008 @ 22:11

  3. hint: rade-l sub apa :D

    Comentariu de popej27 — Decembrie 29, 2008 @ 10:08

  4. :) multumesc, dar mai am o intrebare: EU sub apa sau hreanul? e foarte important pentru ca daca e cumva vorba de mine, trebuie sa stii ca nu eram chiar „pe uscat” ;)

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 29, 2008 @ 10:48

  5. Hmmm.. asta nu mai tin minte. Da’ daca verifici cumva ambele variante sa-mi zici si mie care era solutia. Saru’mina

    Comentariu de popej27 — Decembrie 29, 2008 @ 11:05

  6. Acum multi ani (futu-i, chiar multi, daca stau sa ma gandesc) eram cu nasul de cununie al parintilor mei in bucatarie, la el, si dadeam hrean pe razatoare. Dupa ceva vreme, nasul (mi-as dori sa fie si nasul meu), fost ofiter la contrainformatii, a concluzionat: „acum cred ca stiu din ce au facut astia sarinul”.

    Comentariu de Ala care este — Februarie 11, 2009 @ 16:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

