[idiot]

Decembrie 23, 2008

truismene

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:36
Tags: , , , , ,

aseara in timp ce beam o vodka cu suc de portocale la un prieten acasa, fara sa-mi dau seama am realizat – prea tarziu din pacate – ca m-am imbatat ca un scriitor de statusuri ratat: nu puteam nici macar sa stau in picioare, aveam genunchii moi cum sunt biscuitii inmuiati in ceai fierbinte. totusi imi aduc aminte foarte clar cum l-am auzit spunand nepremeditat ceea ce consider a fi Definitia Cri(t)zei:

– oamenii sunt tristi: nu au bani…

concluzia a fost una singura: banii nu aduc fericirea, dar oamenii se intristeaza daca nu au.

1 comentariu »

  1. greseala a fost ca nu era suc de portocale rosii.dupa se trag concluzii idealiste:ce sa fac cu banii?!

    Comentariu de marina — Decembrie 24, 2008 @ 07:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

