[idiot]

Decembrie 22, 2008

din ce in ce mai luzer

Filed under: idiot — Pœtrip @ 16:32

181818

dupa cum se vede, m-am tuns. asta e figura mea tipica dupa ce ies de la frizerie. mereu sunt servit cu freza „standard”, indiferent de sugestiile mele, ascultate cu mare atentie apoi ignorate cu desavarsire. voisem sa ajustez freza doar cu 2-3 cm, lasat lung in fata (ajungea la barbie) si foarte scurt in spate. iata ce a iesit! acesta este motivul pentru care nu suport frizeriile – in ultimii 15 ani nu cred ca am fost de mai mult de 5-6 ori.

poza (facuta cu webcam-ul laptopului) am pus-o ca sa pot exorciza jena din mine, care m-ar fi impiedicat in mod normal sa ies pe strazi cu asemenea muie jalnica. din acelasi motiv pentru care bloguiesc nu ca sa scriu, ci ca sa ma citesc in timp ce scriu.

12 comentarii »

  1. chestia asta mi se intampla si mie, drept pentru care am hotarat sa nu mai las foarfeca straina in par decat daca situatia devine intolerabila. pana una-alta indrept sau filez eu cu lama. ai putea sa incerci si tu – nu e chiar atat de complicat sa te tunzi singur pe par deja lung (cum l-ai avut) – iti trebuie doua oglinzi si rabdare :P

    Comentariu de mo — Decembrie 22, 2008 @ 17:33

  2. :)))

    =))

    Iti dau numarul tipei la care ma tund eu (pe care-l am de la Miha) (ca nu scrie nicaieri ca barbatii, daca-s barbati, tre’ sa se duca la frizerie, nu?). Pe mine m-a tuns mai lung in fata si mai scurt in spate, aproape cum i-am zis ca vreau (aproape pt. ca n-a lasat-o inima sa-l lase asa de lung in fata, asa cum voiam eu; da’ e bine oricum). Nu? :P

    :)))))
    … Chm-hm, scuza-ma.

    Comentariu de Noemi — Decembrie 22, 2008 @ 20:22

  3. vai de capul tau! :))

    Comentariu de ana — Decembrie 22, 2008 @ 21:59

  4. E curat pe jos prin Iasi. La Bucuresti nu apuci sa faci un pas si hop calci intr-un cacat, muc sau guma roz

    Comentariu de Fantoma de la Frizerie — Decembrie 23, 2008 @ 00:33

  5. E incredibil ce se intampla aici. La cum aratau comentariile pana acolo, ma asteptam ca fantoma de la frizerie sa-i recomande un balsam „pentru par proaspat tuns”

    Comentariu de Raluca Danila — Decembrie 23, 2008 @ 09:01

  6. Bloody ‘ell! Traim toti aceeasi viata!

    Comentariu de un trecator — Decembrie 23, 2008 @ 09:10

  7. @Fantoma de la Frizerie

    Nu e curat nici in Iasi, asa cum nu e nici p’aici. Io cred ca alea sunt insulete de purtat prin casa. Therefore, mira-te ca e atat de curat in casa!

    Comentariu de un trecator — Decembrie 23, 2008 @ 09:12

  8. Cita energie consumata inutil… Pai daca te tunde numai cum vrea aia, de ce te mai obosesti sa-i dai indicatii?

    Comentariu de popej27 — Decembrie 23, 2008 @ 09:52

  9. @Fantoma Barbierului din Frizerie: nu sunt murdar pe talpi poentru ca imi calc proiectele in picioare. si eu lucrez „curat” :)

    @1 trecator: nu prea am mai iesit „in lume” in ultima vreme. am ramas singur sa tropai cu insuletele prin blog.

    @popej: uite asa se intampla fara voia noastra sa ne lasam toti ajustati la personalitate. eu mai comentez cate ceva doar ca sa am iluzia ca exista sansa sa fiu ascultat, dar de fapt am abandonat de mult lupta (cu frizeritele)

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 23, 2008 @ 13:08

  10. bai blegule…ce ti-am zis io si ce ai fcaut tu…da bravo…asa suflet asa freza..

    Comentariu de alexa — Decembrie 23, 2008 @ 13:16

  11. …aaam in-cer-cat…

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 23, 2008 @ 13:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

