[idiot]

Decembrie 20, 2008

harbuzz

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:12
Tags: , , , , ,

mi-am adus aminte de o discuţie pe care am avut-o in piaţă cu vânzatorul de harbuji când incercam să-mi aleg un pepene.

– di cari sâ hii?

– vreau unu buuun…

– unu bun la domnu’ imediat!

mândru de parcă el insuşi a ouat harbuzu’ mi-a oferit să degust ţăncuşa triunghiulară pe care a extras-o cu un cuţit care părea curat.

– e bun?

– mmm… nu prea-i bun.

– pâi cum să nu fie bun, bre?

– da’ matale nu ştii cum e cu gusturile? ce-i bun pentru unu nu-i bun pentru altu.

– apâi nişi când îi bun, nu-i bun?

– poa’ să fie şi degeaba, dacă nu-i bun, nu-i bun şi gata!

2 comentarii »

  1. :))
    „unde altii spun nu eu spun da si unde altii spun da eu spun nu”.parca asa era…

    Comentariu de marina — Decembrie 24, 2008 @ 07:24

  2. „You say yes, I say no
    You say stop and I say go, go, go
    Oh, no
    You say goodbye and I say hello ”

    :)

    Comentariu de [idiot] — Iunie 18, 2009 @ 19:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

