[idiot]

Decembrie 17, 2008

scurt metraj derulat

in urma cu o luna si zece zile pomeneam pe aici despre SNAILS, o formatie din republica moldova care m-a cucerit. de pe albumul lor din 2008 inca nu pot sa-mi dau seama care dintre cele 10 piese este cea mai slaba si care cea mai buna pentru ca toate imi plac la nebunie, incarcandu-ma cu energii pozitive si pofta de viata. asa cum spuneam, in urma cu o luna si zece zile frate-meu inca nu auzise de SNAILS si m-a (sur)prins ascultand in masina. cu un nod in gat (el asculta muzica mult mai pretentioasa, de la Bachmaninov la Harceaparceaturian) i-am prezentat albumul, 2-3 vorbe despre trupa si faptul ca eu am cedat fara sa lupt. iata ca in asa hal a fost si el la randul lui cucerit incat i-a folosit in primul film in care a avut ocazia! priviti-l, este proaspat scos din cuptior:

7 comentarii »

  1. =)) „m-am dat cu gel” brilliant!

    Comentariu de PhenoBarbieDoll — Decembrie 17, 2008 @ 10:36

  2. da, e dezvoltarea unui banc mai vechi. (cat de vechi poate fi daca totusi e din epoca digitala – doar nu o fi una din glumele preferate ale lui euclid sau pitagora)

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 17, 2008 @ 11:41

  3. tasta steluta data cu gel!? de ce pula mea imi strici dimineata? nu ai si tu un borcan de dulceata in care sa iti bagi degetele sa te murdaresti si sa nu mai scrii pe blog? da o stii pe aia cu 1 mai?

    Comentariu de gavhriel2k4 — Decembrie 18, 2008 @ 10:04

  4. genial:)
    si imi place vocea povestitorului:) ar trebui sa o foloseasca la teleenciclopedie:D

    Comentariu de marina — Decembrie 24, 2008 @ 07:31

  5. haios filmuletu da’ snails is penali

    Comentariu de prowler — Decembrie 28, 2008 @ 21:50

  6. :)) abia acum imi spui? asta e, nu am ce mai face, sunt prea molipsit de MELCI, s-au catarat peste tot pe mine!

    …”penali” sunt si Led Zeppelin cateodata ;) odata discutam cu cineva despre fleetwood mac si am cazut amandoi de acord ca activitatea lor se imparte in 2 mari perioade: una geniala si una penibila. nu mai este nevoie sa specific ca de fapt parerile noastre se bateau cap in cap cand a trebuit sa stabilim de unde pana cand :))

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 29, 2008 @ 09:59

  7. pai data viitoare intreaba-ma din timp :D

    Comentariu de prowler — Decembrie 30, 2008 @ 11:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

