[idiot]

Decembrie 9, 2008

uraaa!

Filed under: idiot — Pœtrip @ 17:26
Tags:

abia astazi am aflat navigand pe întrenet (dupa terminarea programului de lucru) ca Mircea Badea si-a facut blog. am dat click cu nesat, fiind un mare admirator al dumnealui, inca de pe vremea cand facea emisiunea cu teo (s-a intamplat sa coincida cu singura perioada din viata mea cand ma trezeam devreme) si talkshowul de dupa miezul noptii (singura perioada in care eu si prietena mea abia asteptam sa ne bagam in pat seara, ca sa-l urmarim). iata ca imi atrage atentia o anumita postare http://mircea-badea.ro/blog/qed/ unde badea se lauda ca l-a depasit pe zoso, un blogger care a devenit celebru ca… blogger. bravo lui badea, dar nu mi se pare nici o mare realizare, cata vreme nu si-a facut o pagina „anonima” sub un nume care sa camufleze identitatea omului de televiziune, spre deosebire de acel zos care a capatat notorietate doar din blog! (fireste, nici nu avea altceva). orice obiect odata atins de o vedetea poate fi vandut la licitatie, servetelele in care isi sufla mucii devine obiect de cult, copiii VIP-urilor sunt staruri inca din ecografii, iar blogurile le imprumuta celebritatea. cu aceasta teribila unealta care este TV-ul nici nu e greu pentru oricine care are chiar si o singura aparitie pe „sticla” o data pe saptamana sa devina blogger de succes instantaneu, inca de la prima postare! mi se pare ca e ca si cum s-ar lauda maradona ca jucat singur si a invins la curu gol o intreaga echipa de prescolari, in ciuda faptului ca-l aveau pe banel atacant si pe carlos in poarta. oricum, pentru a verifica autenticitatea sursei care a facut „cercetarea comparativa” dau search pe google cu „alexa rating”, care imi afiseaza prima adresa http://www.alexa.com/ …asta pare a fi. ce alt mod de a testa corectitudinea cifrelor afisate poate fi decat prin testul suprem: introducerea propriilor date! aflu imediat ca https://botezatus.wordpress.com has a traffic rank of: 7,456,402. destul de bine zic eu, e reconfortant stiind ca pe planeta asta sunt nici mai mult nici mai putin de 6,700,000,000 fiinte umane. de dragul studiului si al informarii, aflu ca http://www.paunescuadrian.blogspot.com este in primii 3 milioane, iar badea in primii 700.000 – dar in continua ascensiune! cat despre mine… cum s-ar spune, sunt printre primii 7 milioane jumate – si in acelasi timp, ultimul blogger. in plus, iata:

comparatie

botezatus.wordpress.com users come from these countries:

Romania 75.0%
other countries 25.0% 

 hehe! ;) A tout le monde! fiind deja in posesia datelor, adreselor, zilelor de nastere ale celor 3 cititori ai mei din Ramnicul Sarac, Targu Viu si Glodenii Gandului, l-as ruga pe cititorul meu de pe meleaguri straine (care reprezinta 25%) sa-mi trimita o poza (portret) cu el/ea, ca sa o pastrez sub perna, visand la un loc din care se poate ajunge in romania numai vaslind pe net. mai departe, curiozitatea ma impinge sa fac pe propria piele un mare act de curaj: sa imi arat muschii cu badea. ia sa te vad mirciulica cat de tare imi esti mai flacau, in lupta dreapta! sa nu-mi vina sa-mi creada ochilor si urechilor! il am pe badea la degetul mic, il calaresc de parca eu am 9 inimi si el numai doua. urmaresc suspinand cu lacrimi in ochi mandra linie albastra:  se vede clar cum criza de la inceputul lui decembrie ne-a afectat pe amandoi (pe mine mai mult chiar) dar totusi eram cu MULT deasupra lui! in prezent se observa cum badea merge in declin si deriva, iar eu urc din ce in ce mai turbat, aproape ca am iesit din blogosfera!

traim in romania si asta ne creste audienta

9 comentarii »

  1. hai mah, vrei o poza cu mine? :))

    Comentariu de giapapadia — Decembrie 9, 2008 @ 19:13

  2. Ala de „afara” o fi mircea badea care-ti citeste blogul, da’ intra de pe proxy ca sa nu ii iei IP-ul.

    Comentariu de popej27 — Decembrie 10, 2008 @ 10:48

  3. sau poate ZOSU ca si el este in the outer world

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 10, 2008 @ 12:23

  4. si zoso si dono si… pf
    eu stau in paris, asta era ideea. :)) dar hainuinimic.

    Comentariu de giapapadia — Decembrie 10, 2008 @ 13:28

  5. stiam, dar m-am prefacut ;)

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 10, 2008 @ 17:00

  6. na, ca mai e cineva de pe meleaguri straine care te citesti.
    la ce adresa de mail sa trimit poza? :))

    Comentariu de Alina — Decembrie 10, 2008 @ 21:09

  7. citeste*

    Comentariu de Alina — Decembrie 11, 2008 @ 06:25

  8. i-o picat siteu la badea =))

    Comentariu de giapapadia — Decembrie 11, 2008 @ 11:57

  9. pana fac si o pagina de contact, iata: botezatus@yahoo.com. (nu accept nuduri)

    imi place cum m-am dat rotund inca din start: „un MARE admirator” :)) cu alte cuvinte, imi atribui cine stie ce merit deosebit, nici macar nu mai conteaza cine este obiectul veneratiei mele, eu am facut in asa fel incat tot asupra mea sa se puna accentul. marimea conteaza.

    Comentariu de [idiot] — Decembrie 11, 2008 @ 14:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

