[idiot]

Decembrie 1, 2008

care e stampila cu „muie”?

Filed under: delir — Pœtrip @ 16:08
Tags:

in cazul asta m-as fi dus la vot, cu mare placere. poate chiar as fi fost interesat si de o intalnire fata in fata cu cativa dintre candidati ca sa-mi exprim parerea mea despre domniile lor cu cele mai alese cuvinte pe care le poate articula gaura curului meu. sunt perfect constient ca in toata lumea politicienii isi urmaresc interesele lor (e un paradox stupid: se spune ca o doza de egoism exista pana si in gestul de a face bine cuiva, in mod dezinteresat – in schimb la politicieni se presupune din start ca ei pe langa propria cariera, de la sine rezolva si problemele noastre, castigand-si astfel respectul si demnitatea de a merita sa li se ierte popriile hiclenii) am cam folosit prea multe verbe pe metru patrat, asa ca scurtez discutia:

nu am votat.

din lene. ca si cum m-ar fi rugat cineva din blocul vecin sa vin sa-i aduc un pix. n-am chef nene, mai lasa-ma-n pace!

din dezinteres. asta cu „noi toti contam” e o mare gogoasa. sa va explic eu cat contam astia noi? cine stie sa-si faca viata buna si-o face singurel, e clar ca nu mai asteapta sa i-o faca altii. noi prostii asteptam mariri de salarii si ieftiniri de preturi.

din inutilitate. votul meu inseamna intr-adevar foarte mult, dar nu pentru tara si pentru mine, ci doar pentru cei pe care-i propulsez spre fotolii. simplul gest de a baga un bilet in urna este mana cereasca pentru unii, iar pentru altii dezastru. pentru unii poate insemna cativa ani de huzur si aere, iar pentru altii scrsnit din dinti. din pacate toate acestea nu au efect si aspurea vietii mele, asupra mea. ori castiga cei care vreau eu ori cei care NU vreau, consecintele acestui fapt sunt insesizabile. practic, votul meu mai mult conteaza pentru ei decat pentru mine. pentru o evolutie in bine neglijabila (dar spectaculoasa pentru cei alesi) nu are sens sa ma deplasez pana la sediile de votare. iata cu ce se lauda diversele partide: am facut sa scada nivelul cacatului de la subsuori pana la brau! pentru mine nu e nici o diferenta, cata vreme suntem oricum in cacat.

din scarba. nu vreau sa ma amestec in circul lor. campania electorala m-a izbit cu penibilitatea ei din primul moment, astfel incat am incercat sa ignor cu toate puterile orice incercari disperate de-ale unora sau altora de a mi se strecura sub piele. daca un om care candideaza considera ca figura lui este suficienta pentru a spune totul despre el, in cazul asta iata ce am citit eu pe fetele lor: impostura. carierism. pupincurism. sfidare. si lista poate continua, cu tot ce gasim negativ in dictionar. unii au fete de recuperatori de cartier, altii de lache, de popandai, gogomani, de idioti veseli, de prostalai fara frica de penibil, de jim morrisoni revoltati pentru ca au fost tunsi cu forta, de tocilare cu gaura curului fumeganda. pentru toti acesti arivisti inchipuiti, marionete si pioni pe care „marile putori” politice ale tarii ii arunca in lupta, sedintele foto si campania propriu-zisa au fost un prilej de veselie si distractie extraordinar! in halul asta am ajuns incat candidatii pe care trebuie sa-i votam pozeaza „la (mi)shto” pe afise. ii meritam, dar si ei isi merita soarta. popej spera ca „la un moment dat politicienii să înveţe să şi dea pentru ceea ce primesc”. parerea mea e ca asta e ca si cum ai spera ca intr-o zi sa vina la usa ta camera deputatilor sa iti suga pula, cu toti membrii aliniati dupa culorile politice. si cu cate o prajiturica in mana fiecare. nu. ideea este ca intr-o zi trebuie sa invete ca mai si platesc pentru ceea ce iau. daca tara asta ar avea justitie, dupa cateva cicluri de mandate lucrurile s-ar aranja de la sine. 3 ani la putere, 30 la zdup. sa vedem cine sa va mai arunca dupa ce vor vedea ce patesti daca esti prins cu oul in gura? in schimb la noi politicienii sunt incurajati de faptul ca de fapt peste tot in lumea asta se fura si se fac tot felul de magarii – pe care tu ca om de rand nu le stii (dar istoria ni le va dezvalui). deviza este furati, furati, furati. suntem o tara de oameni buni, ospitalieri si modesti. am fost am vrut sa zic, pentru ca dupa atatia ani de comunism si guvernari hrapareate ne-am imbecilizat, marlanit si abrutizat cu totii. mai rau este ca suntem condusi de acei dintre noi care in plus au si mai mult tupeu, nesimtire si constiinta propriei (non)valori.

din tre cine? inteleg votul negativ, sa votez ca sa nu iasa ala – ani de zile am facut asta. dar acum? toti sunt o apa si-un pamant si daca nu isi dau ei interesul, de ce sa mi-l dau eu? dec e sa aleg dintre doi schiopi care sa reprezinte romania la olimpiada? de ce sa aleg dintre o chioara si o cocosata care sa fie nevasta-mea? de ce sa aleg dintre cohelio (nici nu stiu si nici nu ma interesaza sa-i scriu numele corect) si sandra brown ce anume sa citesc? dintre doua rele sa alegem pe ala mai putin rau, dar eu m-am saturat. voi alege sa-mi fine chiar BINE.

8 comentarii »

  1. eu am mers la vot. scoala unde s-a petrecut minunea e foarte aproape de casa mea, iar pe buletinul de vot pentru camera deputatilor am scris ca vreau sa fac un copil cu eddie vedder, chiar in acea camera. oare votul meu va conta?

    Comentariu de Betty Boop — Decembrie 1, 2008 @ 17:22

  2. ba, poate popej e un optimist incurabil, dar io vreau sa cred ca are dreptate. nici un om tanar nu voteaza ca sa aiba preturi mici, salarii babane si 4 cm in plus la puta – politicienii „curteaza” categoriile care voteza – deocamdata o fac mai mult pensionarii – daca patura mijlocie ar mai si vota in loc sa carteasca in particular si sa isi plateasca taxele din ce in ce mai mari, politicienii ar trebui sa inceapa sa faca ceva si pentru ei in incercarea de a-si atrage electoratul. da, asta n-o sa se intample foarte curand, dar presupune si un strop de interes din partea celor care pot vota insa nu o fac. alegerile astea vor fi un circ si jumatate, dar cel putin am scapat de png si prm. poate o sa ajungem si noi o tara decenta cu numai doua partide, care vor avea in sfarsit programe si pareri diferite, care nu se schimba in functie de cum bate vantul. sau poate toate astea sunt aberatii optimiste. n-am de unde sa stiu, da’ macar incerc.

    Comentariu de mo — Decembrie 1, 2008 @ 17:53

  3. „Domnule preşedinte, vă mulţumesc pentru înalta distincţie ce aţi hotărât să mi-o acordaţi astăzi, dar eu sunt obligat să refuz primirea ei de la un comunist, la fel ca toţi ceilalţi care ne-au condus ţara de la Revoluţie şi până azi, împotriva cărora eu am luptat din 1968 şi voi continua să lupt pe cale legală şi democratică până la ultima bătaie a inimii”, a spus Vasile Paraschiv.
    http://www.antena3.ro/stiri/romania/vasile-paraschiv-refuza-decoratia-inmanata-de-basescu-pe-motiv-ca-presedintele-este-comunist_59191.html

    dupa stirea asta a urmat una in care cateva zeci de batrani s-au imbrancit si injurat ieri la Alba Iulia pentru a prinde niste sarmale…
    ..votul in romania nu inseamna democratie, ci doar o comedie trista..

    Comentariu de Betty Boop — Decembrie 2, 2008 @ 10:11

  4. Mah, da’ eu n-as vrea sa ma trezesc cu aia la usa, in genunchi si cu cita o prajiturica in mina..
    Nu s-ar putea fara prajiturica dar cu studente de ASE in loc?

    Comentariu de popej27 — Decembrie 2, 2008 @ 12:36

  5. io daca aveam timp sa ies din casa duminica, mi-as fi facut o stampila speciala cu „muie”

    Comentariu de PhenoBarbieDoll — Decembrie 3, 2008 @ 10:26

  6. Nu am votat si NU o sa votez in viitorul apropiat.
    De ce de Scarba !!! Mi-e scrba de politica si de politicieni. Mi-e scarba de toate mizeriile pe care le promit. Mi-e scarba de lupta asta surda pe ciolan.

    Comentariu de robyroy — Decembrie 4, 2008 @ 17:35

  7. noi sa fim sanatosi. vorba aia, ei cu ei…

    Comentariu de Dan Gheorghe — Decembrie 5, 2008 @ 09:28

  8. bine spus.10

    Comentariu de bexvix — Decembrie 6, 2008 @ 11:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

