[idiot]

Noiembrie 19, 2008

ciudeţnîi

Filed under: delir — Pœtrip @ 01:50
Tags:

(se intampla lucruri ciudate cu mine)

1. de fiecare dată în metrou sunt pălit de inspiraţie nestăvilită. cred că aş putea să-mi iau laptopul cu mine, să mă asez pe un scaun în vagon, să mă las purtat o zi întreaga pe acelaşi traseu şi să sriu, să scriu, să scriu…

“Atenţie: se închid uşile”

…sunt foarte foarte atent de fiecare dată
însă nu remarc absolut nimic niciodată
în afara faptului că, într-adevăr,
se închid uşile

alta statie si indiferent pe ce parte este peronul, scena e aceeasi: pe geam vad cum turma de vite care coboara scarile se izbeste frontal de turma de vite care urca scarile. eu sunt convins ca un singur lucru trebuie sa se schimbe in tara asta ca sa fie bine: calatorii care vor sa intre in vagoane sa ii astepte intai pe cei care ies din vagoane, si abia apoi sa incerce sa intre. cand acest mic detaliu va deveni o realitate, atunci va fi bine in intreaga tara. asa ca azi am ales drept moment foarte potrivit ca sa fac cu mine un mic experiment de reeducare: pentru prima oara, voi incerca sa vad pana unde pot duce nesimtirea de a nu ma ridica de pe scaun pentru altii. la urma urmei, de ce sa tot fiu respectuos cu un mos care cine stie ce toparlan, securist, tortionar, criminal de razboi o fi fost la viata lui. ar trebui sa-l iau la intrebari sa vad daca merita! ceva tot a fost el, si daca nu inseamna a fost un las de rand. o babeta care cine stie ce curva o fi fost sau vreo femeie insarcinata care cine stie ce ratat precoce poarta in pantec? pana cand domnilor? intr-o zi o sa fiu eu batran si nu se va ridica nimeni pentru mine… pentru ca nu scrie [idiot] pe fruntea mea: “il vezi pe mosul ala cu laptop de buştean? este respectatul blogger, faceti loc, faceti loc!”. figura mea evidenta de “baiat de treaba” atrage in jurul meu roata toate femeile cu sacose din vagon, insa eu nu cedez! la o statie se ridica cineva de langa mine si una din femei se repede pe locul liber, dupa care imi arunca un ironic “multumesc” insotit de o privire dispretuitoare. ce sa-i raspund? nu ar intelege esenta experimentului meu. nici unul dintre noi nu este in stare sa recunoasca vreodata “da, sunt nesimtit”. face parte din categria defectelor pe care le au doar altii. noi avem simtul umorului, nu suntem prosti, nu suntem curve, nu meritam iadul, stim sa ne recunoastem si defectele, doar ca… nu prea avem! gasim repede scuza “nu am observat” si de fapt exact asta este definitia ne-simtirii. rautate pasiva si prostie activa.

2. poate ati remarcat unul din cliseele arhitecturii moderne: “fereastra rotunda”. orice casa cat de urata ar fi ea, este salvata in ultima clipa daca arhitectul tufleste pe fatada ei o fereastra circulara. ei bine, azi am folosit si eu un asemenea truc, uitat din anii studentiei. abia dupa ce mi-am finalizat opera si m-am retras cativa pasi ca sa o admir, m-a frapat un mic detaliu: oare cum de ma palise inspiratia sa asez asa numita fereastra rotunda… chiar pe colt? pana va fi realizata lucrarea si voi atasa fotografii cu revolutionarul detaliu, va las sa va scrantiti mintea incercand sa va imaginati.

3. am pus mana pe chitara si am inceput sa cant “you look like rain” – morphine dar fara sa-mi dau seama am alunecat in “she brings the rain” – can. bine ca nu m-am trezit cantand “it’s raining men”

singura explicatie logica pe care am gasit-o la toate astea este mica formatiune de alunite pe care am remarcat-o ieri ca mi-a aparut pe scrot.

5 comentarii »

  1. Era cat pe ce sa comentez.

    Comentariu de Noemi — Noiembrie 19, 2008 @ 08:28

  2. 1. :) Oare care e probabilitatea ca, de fapt, TOATE vitele alea care urca marlaneste calcand peste oamenii care tocmai coboara, sa faca, in acelasi timp cu tine (sau poate de mai demult chiar) acelasi experiment nesimtit ?

    Comentariu de ionut p — Noiembrie 20, 2008 @ 22:55

  3. experiment nesimtit fara sfarsit… ciudeţnîi! ;)

    Comentariu de [idiot] — Noiembrie 21, 2008 @ 21:16

  4. :))
    odata cand am incercat sa ies din metrou…am fost lovita de un val de oameni care brusc au patruns fara sa mai astepte lumea sa coboare.statia piata unirii.m-a amuzat statia,m-a amuzat valul,m-au amuzat fetele lor,era si dimineata si…am ras in hohote.n-am mai reusit sa ma abtin.si nici nu mai eram in stare sa cobor pt ca radeam din toata fiinta mea.unii s-au uitat ca la o evadata din spitalul 9.o fata si-a cerut scuze.incredibil moment.am coborat.

    Comentariu de marina — Decembrie 24, 2008 @ 09:03

  5. asculti CAN

    tare

    Comentariu de andu — Decembrie 30, 2008 @ 16:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

