[idiot]

Octombrie 24, 2008

azi gatim nu gandim

Filed under: delir — Pœtrip @ 11:36

am facut pentru prima oara in viata mea paste. am purces la aprovizionare la magazinul de la colt, dar fara un plan prestabilit – stiam doar ca vreau paste cu sos alb. asa ca am cumparat o punga de macaroane si diverse alte ingrediente mai mult sau mai putin albe. inainte de a incepe, am cerut prin messenger parerea unei prietene din iasi, acum regina intr-un tinut foarte indepartat, care mi-a dat niste sfaturi esentiale, dupa care m-am ghidat pas cu pas. rezultatul? macaroane cu branza feta. evident, stopite cu un fin sos de ceapa, smantana si verdeata. cand nu fac excese orgiastice cu cate 7 feluri diferite de dulceata pe o singura felie de paine, sunt adeptul lucrurilor (cat mai) simple – LESS IS MORE – ceea ce este valabil si in bucatarie. gatitul – se stie – este o arta. culinara.

duminica sunt invitat de catre Furia Toporaselor la un festin cu mici facuti dupa o reteta rafinata, gasita intr-un manuscris de la finele secolului 19. dar pana atunci am pregatit un borcan mare cu apa, sare si ceapa in care plutesc impacate cu sinele o duzina de bucatele de carne de porc, in asteptarea zilei de maine, cand le voi perpeli pe gratar. cand am mancat prima oara asa ceva mi-a picat falca la cota zero, atat de aromata si mustoasa era carnita – iar bucatarul pretindea ca nu a adaugat NIMIC altceva. maine voi testa si in propria chicineta aceasta straveche reteta georgiana. nu stiu cum se numeste, dar sigur i se potriveste „Dulceata de Porc”. bon apetit!

4 comentarii »

  1. pune poze apetisante cu rezultatul. ;)

    Comentariu de temptation dreams — Octombrie 24, 2008 @ 12:27

  2. georgienii au numit carnita asta „shashlik” :)

    Comentariu de ... — Octombrie 24, 2008 @ 15:09

  3. ceva mai aromat, un vin alb sau rosu depinde ce preferi

    Comentariu de vickistranger — Octombrie 25, 2008 @ 11:23

  4. care georgiana este in reteta???

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Octombrie 27, 2008 @ 12:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

