[idiot]

Octombrie 22, 2008

alt mass imbecil

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:10

PT TOTI SOFERII, in ultima vreme pretul barilului de petrol s-a redus la jumatate, astfel ca de la 140 dolari a scazut la 70 si totusi, benzina si motorina a scazut cu doar 1000 de lei. E BATAIE DE JOC pt ca guvernul tine taxele si accizele la fel de mari, iar statiile Peco nu vor sa renunte la preturile practicate, avand un profit urias. Daca ei isi bat joc de noi, haideti sa-i boicotam. S-A DECIS CA IN ZILELE DE 27,28 29 OCTOMBRIE TOTI SOFERII CARE VAD ACEASTA MIZERIE SA FACA FRONT COMUN SI NIMENI SA NU ALIMENTEZE MASINA SI SA NU CUMPERE NIMIC DIN STATIILE DE CARBURANTI. SPERAM CA PRIN ACEST MOD DE PROTEST SA-I PROVOCAM SI SA VEDEM O REACTIE POZITIVA A ACESTUI GUVERN CARE CONTINUA SA ISI BATA JOC DE NOI! daca sustii ideea (si chiar daca nu o sustii), da mai departe! (mass)

explicati-mi si mie cu ce ajuta faptul ca mai multi sau mai putini dintre noi vor ocoli statiile „Peco”pentru 3(!) zile? extraordinar! vanzatorii de combustibil sa-si smulga parul din cap de ciuda, 3 zile inseamna o vesnicie! daca inteleg bine, ar trebui ca acest protest stupid sa aiba ca efect stagnarea incasarilor la zero absolut – pentru 3 zile. dar nu cumva dupa ce aceste 3 zile vor trece veti da buzna cu totii in prima benzinarie sa alimentati, sa faceti PLINUL, pentru ca, evident, in cele 3 zile cat ati tras de masina la o picatura de Pana Prostului, ati ramas cu rezervorul GOL. deci, actiunea aceasta prin care cativa stupizi isi inchipuie ca „le vor arata lor!” nu are alt efect decat incasari-record in cea de-a patra zi (chiar fenomenale, daca cumva vor intra in greva „azi nu mananc!” toti romanii). ca sa fie clar: nu continutul mesajului ma deranjeaza, ci faptul ca ATAT DE MULTI dintre cei din lista mea de messenger (din naivitate, am peste 300 friends – in diverse categorii) pot sa puna botul la asemenea prostii. am mai spus-o de cateva ori si imi face placere sa ma repet: mass-urile de acest gen sunt PROSTOMETRE. e ca si cum ai trimite un mail cu un banc cuiva, numai ca acum TU esti bancul. un banc prost. mass-urile au mai multa prostie comprimata decat un intreg banc de pesti. pur si simplu cand primesc un asemenea mesaj de la un contact imi provoaca o mila crestina si ma intreg cum de un om care parea normal poate avea ca deviza „crede si nu cugeta”… cum sa treaca prin filtrul ratiunii formulari misterioase de genul „s-a decis ca in zilele de…” s-a decis? CINE a decis? si, in plus, DE CE ar trebui „guvernul” sa fie sensibilizat? treziti-va la realitate oameni buni, they don’t give a fuck about us! ziceti mersi ca nu primiti o bata de miner in scafarlie data viitoare cand va jucati de-a rebelii pe messenger.

…si ca sa ne calmam, dam cu DDT:

sunt un fluctuent intelegetor de limba rusa asa ca va esplic eu ce zice nenea Sevchiuk:

<<asta este totul ce voi lasa in urma mea
asta este totul ce am sa iau cu mine>>

patetic dar adevarat. pentru translare din alfabetu chirilic in cel latin intrati aici: http://translit.ru/

in rest… ce sa va mai zic?

astazi am spalat cada.

nu v-am spus? mi-am luat laptop. iata, au trecut 4 saptamani minunate cu windows vista si am instalat la loc pana la urma windows xp.

gata, am splat putina. Traisaca Democratia Chinezeasca! mult asteptatul nou album Guns’n’Roses aici

3 comentarii »

  1. vai…si eu ti-am trimis massu alaaa vaiii….si eu nici macar nu am masina :)))) …dar m-am gandit ca ar fi minunat ca o gramada de imbecili sa nu isi mai ia benzina 3 zile ca sa fie „anti”….deci sunt demna de mila ,nu?? sunt nu-i asa??vai….oricum pt mine protestele sunt cum sunt telenovelele pt gospodine si eclerele pt idiotzi: provoaca dependenta!!…asa ca nu ma pot abtine…e da probabil ca varsta mea frageda e de vina,probabil ca o sa incep sa ma resemnez pe la 40 de ani de toate cacaturile care mi se intampla in fiecare zi si o sa zic merci ca nu iau o bata in cap.:)

    Comentariu de libelula — Octombrie 22, 2008 @ 14:15

  2. a sa nu crezi ca eu chiar credeam ca 3 zile dependentzi de mashina n-o sa isi mai plimbe curu slinos si adipos cu masina ca sa sustina un scop mai mult sau mai putzin nobil,plus ca da ai dreptate nu ar obtine nimeni nimic altceva decat ce ai spus tu …vanzari record in a 4a zi …eu zic sa ne bagam pula in ei si inpetrolu lor definitiv si sa mergem cu bicicleta for ever and ever and ever

    Comentariu de libelula — Octombrie 22, 2008 @ 14:27

  3. :)

    chiar si fiecare bicicleta consuma o anumita cantitate de benzina… daca ne gandim bine

    Comentariu de Anonim — Octombrie 22, 2008 @ 16:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

