[idiot]

August 28, 2008

mama mea este atat de urata incat…

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:49
Tags:

(patru bancuri pe aceeasi tema)

…tata meu nu a putut sa faca dragoste cu ea niciodata, am fost creat „in vitro” – dar chiar si asa a fost prea mult pentru el, a murit de atac de cord la conceptia mea;

…in burta mamei, aveam cosmaruri de fiecare data cand ea se uita in oglinda;

…am devenit un copil complexat de faptul ca nu puteam dezvolta complexul lui oedip.

…lumea nu ma injura cu banalul „dute-n pizda ma-tii”, ci „sa ai parte de penis captivus cu ma-ta!”

6 comentarii »

  1. Sincer, ma asteptam chiar la o compunere despre mama de cand erai copil

    Comentariu de Public Mentor — August 28, 2008 @ 10:46

  2. esti a doua persoana care-si manifesta dezamagirea. prima e propria mama.

    Comentariu de [idiot] — August 28, 2008 @ 11:04

  3. cat de mult trebuie sa o respectzi si sa o iubesti ca sa scrii acestea …

    Comentariu de temptation dreams — August 28, 2008 @ 15:32

  4. Mama nu-i ca dama.

    Comentariu de gavrilescu — August 28, 2008 @ 17:13

  5. :) daca scriam la persoana a II-a plural era mai bine? sau poate la persoana a III-a?

    Comentariu de [idiot] — August 29, 2008 @ 11:12

  6. Treaba cu Oedip e si funny si originala.
    Ca si contrapunct…Iti transcriu aici un graffitti dintr-o buda din Baia Mare,circa 1998, de la o terasa populara intre old hippies, young punks and other yard stock: „Draga mama, te iubesc. Si eu si pula mea.”

    Comentariu de georgemotoc — August 30, 2008 @ 23:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

