[idiot]

Iulie 23, 2008

ciresarii

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:15

intr-un fel, nu degeaba am pus la „carti preferate” in profilul paginii, „CIRESARII”. evident, nu o consider cea mai buna carte citita pana astazi, dar detine un loc aparte, fiind prima: prima carte care m-a fascinat, care mi-a deschis pasiunea pentru citit, care m-a facut sa ma pierd in lumea ei, care m-a facut sa plang de fiecare data cand ma apropiam de finalul unui volum, prima carte de care nu puteam sa ma mai satur tot recitind-o. desi ulterior am descoperit carti cu impact mult mai profund, nimic nu se compara cu bucuria de a intra in universul „ciresarilor”! pe Winnetou si cei 3 muschetari i-am privit cu reticenta, nu am fost impresionat nici de calatoria pe Luna a lui Jules Verne nici de Omul Amfibie, cat despre Omul Invizibil… a trecut neobservat.

nu conteaza unde ai ajuns, important este doar inceputul si ca nu te-ai oprit, pentru ca de mers mai departe se poate mereu. oricum, multe carti citite la momentul nepotrivit am avut senzatia ca le-am citit cu lumina stinsa. de ce sa nu fii modest, sa spui doar strictul necesar? de ce sa ne duelam, sa aruncam carti grele pe masa, cand e atat de simplu sa fii decent? aici nu ne aratam care are pula mai lunga sau care sare mai sus cu prajina. Numai cineva care are cu adevarat CURAJ poate trece o asa carte (cum e ciresarii) la Nr. 1 al preferintelor! evident, este un raspuns la aroganta incantata cu care unele pizde tin sa-si sublinieze gusturile alese: „eu il citesc pe Cioran”, revendicandu-l de parca ele l-ar fi fatat. Cioran, asi? Ai sarit direct la grei, nu-i asa? mai ieri sareai coarda ca o nemenstruata in fata blocului, acuma imi dai peste bot cu Cioran carevasazica? Ar fi trebuit macar sa descoperi PULA inainte. Cultura Generala a unei virgine este o forta latenta pana nu incepe sa fie valorificata prin sex.

… si inchei aici, e suficient pentru astazi. am spus deja tampenia zilei. ba nu, iat-o: daca exista comunisti simpatici, Constantin Chirita este unul dintre ei.

6 comentarii »

  1. de la cioran la ciorap e un singur fir dus

    Comentariu de raluca maria — Iulie 23, 2008 @ 07:39

  2. nici fasolea cu cioran
    nu-i pentru omul grosolan

    Comentariu de Anonim — Iulie 23, 2008 @ 08:08

  3. doua tampenii intr-o singura zi?? ne rasfeti, mon cher! oricum, e clar, comunistul chirita il bate la fund pe cioran cel emo! :))

    Comentariu de Anonim — Iulie 24, 2008 @ 01:50

  4. azi sunt vid, din pacate. m-am fortat prea mult ieri :(

    Comentariu de Anonim — Iulie 24, 2008 @ 02:11

  5. Nu numai ca esti [idiot]genial, dar esti si genital.Ai coaie doldora sa trimiti junele la Ciresarii inainte sa-si frece ciresica de Sf.Pula. Bravo, futu-le’n cioran si iosif sava!

    Comentariu de Anonim — Iulie 25, 2008 @ 07:06

  6. mda.pula inainte de toate.culpula.

    Comentariu de Anonim — Iulie 31, 2008 @ 13:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

