[idiot]

Iulie 15, 2008

stiati ca…

Filed under: delir — Pœtrip @ 21:09

nu ne impartim doar in Barbati si Femei? la o privire de suprafata asa poate parea, dar cine mai este azi atat de superficial? iata cum sta treaba: unii barbati sunt femei in sinea lor si unele femei viseaza sa aiba pula. sunt si multi barbati care isi inchipuie ca a avea pula si coaie este o conditie suficienta pentru a fi sexul tare, iar multe femei ca fiind sexul slab le include automat in sexul frumos. tocmai eram framantat de aceste ganduri dimineata asta, asa ca am dat un search pe google si iata ce am aflat: Orientarea Sexuala este de 3 feluri:

– HETEROSEXUALA (atractie pt sexul opus)
– HOMOSEXUALA (atractie pentru acelasi sex – a nu se confunda cu atractie pentru propriul sex, aia se numeste masturbare)
– BISEXUALA (asta inseamna deja ATOTSEXUALA)

mai mult, cineva a avut ideea sa faca o subimpartire nuantata in 7 trepte a orientarilor, pe care a botezat-o cu numele sau: Kinsey Scale. evident, fiecare dintre noi se regaseste in studiul lui, dar la fel de bine si in acesta (al meu):

0. bliax! n-am mancat niciodata omleta/
1. am mancat o singura data omleta si nu mi-a placut/
2. nu imi place omleta, dar mananc din cand in cand/
3. SUNT UN MANCATOR DE OMLETA/
4. imi place omleta de mor!/
5. imi place omleta, dar mananc prea rar omleta/
6. imi place omleta dar nu am mancat niciodata.


personal, am niste intrebari fara raspuns: (astept lamuriri)

OARE EXISTA BISEXUALI CARE SA NU VREA SA AIBA RELATII CU ALTI BISEXUALI? (adica doar cu straights si numai cu ei – indiferent de care)

OARE LA CE SE GANDESTE UN BISEXUAL CLASIC CAND SE MASTURBEAZA? (un bisexual care se masturbeaza este ca marea si cu cerul care se schimba intre ele. mereu. din pacate, e limitat/condamnat sa aiba doar un singur tip de orgasm. asta daca nu e si hermafrodit, norocosul!)

conform teoriei ca nu poti avea Prieteni Adevarati de celalalt sex, UN BISEXUAL NU POATE AVEA DRAGOSTE PLATONICA FATA DE NIMENI. sa-si ia un caine, e singura scapare. doar daca nu e si zoofil fara speranta.

BISEXUAL INSEAMNA CA ARE RELATII SEXUALE/ROMANTICE ATAT CU BARBATI CAT SI CU FEMEI SAU ATAT CU HETEROSEXUALI CAT SI CU HOMOSEXUALI? fiecare este o conditie necesara dar nu suficienta.

indiferent ce as fi eu pe scara de la 0 la 6, stiu ca nu pot iubi cu adevarat o femeie si ca nu pot face sex cu un barbat. deci, gay platonic si impotent sufleteste.

6 comentarii »

  1. La cat te-ai trezit pt. chestia asta? Sau a inceput de cu seara?

    Comentariu de Anonim — Iulie 16, 2008 @ 00:39

  2. mai baiete..te prosteste Iesul cela..

    Comentariu de Anonim — Iulie 16, 2008 @ 13:52

  3. bre ivo, parca mi-e mai bine sa ma mai prostesc acum si eu, decat sa ma fi nascut din start prost…
    (ca alti ieseni, adica) ;)

    noemi, daca-ai sti in ultimele zile cat am avut de lucru!… cu 4 ore de somn la cate 36 de ore, iata ce-mi fata mintea!

    Comentariu de Anonim — Iulie 16, 2008 @ 14:43

  4. ai dat o bine din condei..
    :P

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2008 @ 09:55

  5. 1..din lipsa poate de experientza, diferitele cai prin care a ajuns constient la situatzia de bisxual ori poate atractia posesiva fata de celalat al impiedica sa aiba incredearea intrun bi…se simte mai in siguratnta cu un straight…..mai trebe meditata si asta o vreme zic
    2. mai fanika din cate stiu eu orgasmul feminin shi mai ales cel lesbian ca sa aduc mai aproape situatzia este in majoritate de natura psihologica …parearea mea eca un bisexual ceva mai experimentat cred ca se poate bucura fic de un orgasm fizic masculin si un orgasm psihic masculin…sti faza aia de vream sa ne facem putze amandoi ….undeva pe acolo
    4.a treia nelamurire a ta o frizeaza putzin pe prima….inafara experimentelor pe care le face orice barbat shi orice femeie spre acelasi sex ..un bisexual are relatzii fie cu un bisexual fie cu un homosexual fie cu un hetero …nu-l conditzioneaza decat personalitatea lui probabil cu care din ei ai face mai mare placere sau este mai aproape de el( probabil ca cu un bi se simte mai bine ca are orizonturile mai deschise ,cu un homostraight mai intens pentru ca este direct interesat de acelasi sex,ceva normal probabil cu un hetero probandusi instintictele comune.
    3.pe asta o dezbatem in plen deschis

    Comentariu de getsckr — Iulie 23, 2008 @ 07:23

  6. sunt bi indecis :)

    Comentariu de Anonim — Iulie 23, 2008 @ 07:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

