[idiot]

Iulie 11, 2008

ieri

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:32

mi-am pierdut telefonul.

asta este un fel de a spune, pentru ca de fapt mi-a fost furat. pentru prima oara in ultimii 3000 de ani s-a intamplat sa fiu si eu adancit profund in studiul unui proiect si PE LA SPATELE meu in timp ce imi beleam ochii la monitor, la liniile care incepeu sa configureze volumetria unei locuinte individuale P+1+M (adica parter cu etaj si mansarda) care urma sa devina evident manifestul arhitectural al secolului 22, mi s-a furat telefonul! il tineam pe ALT birou, putin in spatele meu, astfel incat sa fie vizibil pe usa larg deschisa. banuiesc cine l-a luat: tot primesc vizite zilnice de la un cersetor care are o privire foarte iscoditoare si scaneaza toata incaperea de fiecare data cand intra, cu pretextul de a nu fi mancat nimic de 12 zile sau de a avea nevoie de o pereche de adidasi sau un treling. nu mai departe de saptamana trecuta i-am pus in brate o sacosa cu hane vechi de-ale mele, printre care baschetii astia, insa mi-a dat de inteles printr-o mimica scarbita ca nu este multumit DELOC de calitatea articolelor care, ciudat!, NU SUNT NOI! Aruncand o privire la el, am realizat ca este in felul lui, mult mai bine imbracat decat mine. Eu sandale. El, pantofi negri de lac. Eu blugi. El, pantaloni de stofa cu dunga. Eu, tricou. El, camasa alba sclipiciasa. Eu, barba ciufulita si claie de par. El, proaspat ras, freza geluita. Eu, ochii beliti. El, ochelari de soare. Ce pot sa fac acuma? Sa merg la politie si sa reclam un aurolac pe care nici nu stiu cum il cheama si nici nu pot sa-l descriu? Adio, telefon cu GPS si Windows …mai aruncati o privire aici, la magnificul meu ajutor in ale blogului. noul posesor poate sa se delecteze citind cele 20 texte (postari in stadiul de „in construction”) scrise in rarele momente de tihna si inspiratie din ultima luna, precum si nenumarate si nepretuite insemnari si panseuri filosofice. iar voi, puteti sa votati aici ce sa fac in continuare: virgula intre subiect, si predicat.

tot ieri, fara nici o legatura cu cele de mai sus, oficial am incetat subit de a mai fi pedofil.

2 comentarii »

  1. Hai ca de data asta am votat, a fost mai usurel. Ia-ti unul ieftin-ieftinut de pe care, ce-i drept, nu cred ca poti blogger-i, da’… Am primit eu o oferta de la Cosmote prin Romtelecom: 1 leu teutonul!

    Comentariu de Anonim — Iulie 11, 2008 @ 05:18

  2. 1 leu teutonul, 1 centimetru minutul ;)

    Comentariu de Anonim — Iulie 11, 2008 @ 09:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

