[idiot]

Iulie 10, 2008

notă explicativă

Filed under: idiot — Pœtrip @ 10:27
Tags:

Când eram mic obişnuiam să gândesc foarte mult. Eram un copil inteligent si introvertit, lăudat (ca orice alt plod nătâng) pentru “dovezile” sale netăgăduibile de geniu, dar totuşi atunci când deschideam gura se minunau toţi: la ţară unde am copilărit, pe la străbunicile din Ştirbăţ si Strunga de exemplu, se spune că inventam nişte jocuri pe care nu putea să le joace cu mine nici un alt copil de vârsta mea, sau puneam nişte întrebări atât de grele încât nu puteau răspunde nici cei mai bătrâni oameni din sat. nici un alt copil nu punea asemena întrebări. Nu puneau DELOC întrebări, de fapt. După care magia a încetat. Am încetat să mai gândesc, cred ca asta coincide cu perioada când am început puternic sa fac labă. Pur şi simplu, oricât încercam să aprofundez un gând, o temă, simţeam o barieră, un prag peste care nu puteam să trec. Ca şi cum “aaah, mi-e lene acum, o să mă gândesc altă dată la asta”. Acel ALTĂ dată nu a mai venit niciodată. În schimb, îmi aduc aminte multe din frământările mele de copil. Înainte de a fi şcolarizat, eram un ateu feroce si fervent. Toate rândurile de pe aceasta pagina sunt reconstrucţia (cu mintea si cuvintele mele de azi – oricum nu e prea mare diferenţa!) a celor 7 ani de meditaţie de acasă.

bonus: iata prima poezie care mi-a placut vreodata: (se remarca utilizarea de catre autor a notiunii care mi-a definit personalitatea bloggeristica)


Gelozie

de George Topârceanu


Dacă nu ne-am fi-ntâlnit
(Absolut din întâmplare),
Tu pe altul oarecare
Tot aşa l-ai fi iubit.

Dacă nu-ţi ieşam în drum
Ai fi dat cu bucurie
Altuia străin, nu mie,
Mângâierile de-acum.

Ai avea şi vreun copil
Care, poate (idiotul!),
Ar fi semănat în totul
Cu-acel tată imbecil.

Şi aşa… ce lucru mare
Că-ntr-o zi ne-am întâlnit
Şi că-s foarte fericit,

-Absolut din întâmplare!

4 comentarii »

  1. =D>

    Comentariu de Alexa — Iulie 11, 2008 @ 07:32

  2. Bine ca n-ai orbit.

    Comentariu de popej27 — Iulie 11, 2008 @ 08:04

  3. Hahaha! Că bine zice Popej. Cum dreac ai mai fi cântat la chitară?

    Băi, deci aici, în locul ăsta care se cheamă „ediţie de lux”, este numai cremă. De zahăr ars. S-o halim, dară!

    Comentariu de Georgia — Iulie 11, 2008 @ 08:52

  4. :)) filosof, orb si labagiu! adica, [idiot] ;)

    Comentariu de [idiot] — Iulie 11, 2008 @ 10:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

