[idiot]

Iulie 4, 2008

idiot deluxe

Filed under: idiot — Pœtrip @ 00:32
Tags:

probabil ca, odata, voi publica blogul meu, intr-o editie de lux revizuita, o lansare celebrativa cu muzica de geaaaz, lapte&votca, prajiturele si gagici costumate in vestale romane. iar eu voi raspunde intrebarilor celor mai mari spirite culturale din Romania, lungit pe o saltea „relaxa”:

– domnule [idiot], blogul este o reflexie a narcisimului din Dumneavoastra?
– da, numai ca eu ma admir oglindit in apa din wc.

…dar asta numai atunci cand voi considera ca am atins perfectiunea, ca scriu lucruri COLOSAL de idioate. pana atunci… suportati-va.

parerea mea este ca multe sunt porcarii imense, da’ cine ma cred eu sa critic? nu ma cac in gusturile voastre. vreau sa fim foarte veseli impreuna in viitor. probabil ca mizeria in care voi trai de acum inainte de cand mi-am dat demisia imi va furniza puternice experiente de viata care ma vor face sa fiu foarte prolifique pe plan creativ. a venit iarna si greierasul canta pentru ca nu are ce manca. nu-i asa, batrane monarhist? mereu m-am mirat de numarul de cititori care ma devoreaza constant: pur si simplu ma frapeaza ca nu este egal cu multimea vida. daca plec in munti o saptamana fara conexiune internet, gasesc la reintoarcere in lumea civilizata mesaje ingrijorate de la tot felul de necunoscuti: „dar de ce nu mai scriiiii pe blog? nu mi-a priit nici o dimineata de o saptamana incoace! ma sinucid!” cateodata PS este: „te visez in patul meu. vreau sa te pipai in timp ce scrii. felul cum vezi lumea este minunat si cred ca daca ti-o sug voi gusta si eu o mica particica din universul asta fantastic. te rog, hai sa o facem pe tastatura sacra a calculatorului tau! las fereastra deschisa, vinooo”. bineintels ca din noblete si puritate nu am dat frau liber asemenor invitatii ba chiar am incercat cu toata duiosia de care sunt in stare sa aduc pe calea cea dreapta sensibilele suflete care ma adorau si suspinau de fiecare data cand aruncau clatita in sus cu tigaia. astfel am casigat ca Admiratoare Pana la Moarte si Adulatie Suprema Fara Limite de Jur Imprejur cohorte de profesoare, armate de librarese, cirezi de actrite, buchete de eleve, mame-arhitecte si cateva stoluri ratacite de studente cu chilotii-n cur. daca am atras si cativa gay sunt chiar flatat mai mult decat va puteti imagina. cum zicea si frate-meu batandu-ma pe umar, „cate un mic homosexual exista in fiecare”. in sens transcedental, of course. in generozitatea mea absoluta, ma las adulmecat cu gratie si de voi. oricum cred in secret ca Dumnezeu a facut o greseala cu mine, in corpul unui barbat a pus un asexual. a nu se confunda cu atotsexual sau ex-sexual. stiti ca nu am facut compromisuri si nu am postat nimic doar de dragul popularitatii si scandalului. nu e vina mea ca voi dati search numai cu cuvantul „cacat”. de fapt, nici macar nu ma intereseaza daca cititi sau nu. eu urmaresc doar numarul de accesari, va multumesc ca sunteti atat de amabili. mi-am cumparat o punga de alune amare cu banii castigati din blog. am acceptat demult gandul ca nu voi fi inteles si luat in serios in timpul vietii, dar ma multumesc cu gandul ca proprii vostrii copii ma vor studia in manualele de clasa a 5-a. va fi zambetul meu mâhnit din eternitate.

[idiot], tot „ocupat” pe blog, nici nu a bagat de seama ca intre timp Stefan Botezatu s-a facut om mare ;)

…eheheeei, asa as putea continua la nesfarsit. Zi de zi, cu cate un calup de asta gras, plin cu toate detaliile vietii mele. as putea sa-mi scriu viata in direct, pe blog. Sa o descriu, sa o rescriu. Dar totusi… am realizat ca pana la urma… nu intereseaza pe nimeni. mi-a fost frica intotdeauna de sindromul „buricul pamantului”. Privind prea mult inauntru, am ajuns sa-i acord o importanta prea mare si sa ma pierd fara discernamant in mii de detalii nesemnificative. traiesc oare pentru a (avea ce) povesti pe blog? imi calculez miscarile pentru „a da bine” pe blog, pentru a fi mereu in pielea [idiot]-ului?

[va continua]

3 comentarii »

  1. tata, stai usor. pune-le si tu mai rar ca sa tinem si noi ritmul.
    bloggere!

    Comentariu de popej27 — Iulie 4, 2008 @ 04:48

  2. gata, e timpul sa fac o pauza. azi, plec la mare :)

    Comentariu de [idiot] — Iulie 4, 2008 @ 12:44

  3. mai bine te-ai duce la concert(e). parerea mea. hâc!

    Comentariu de un trecator — Iulie 4, 2008 @ 14:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

