[idiot]

Iulie 1, 2008

dialog

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:05

Incerc initializarea lui cpl
Incerc sa deschid baza de date dbProverbe
Am deschis baza de date dbProverbe
Incep o cautare dupa sirul rin
Mesaj informativ % rin

Mesaj informativ % rin[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul rino
Mesaj informativ % rino

Mesaj informativ % rino[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul rinoc
Mesaj informativ % rinoc

Mesaj informativ % rinoc[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul rinoce
Mesaj informativ % rinoce

Mesaj informativ % rinoce[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul rinocer
Mesaj informativ % rinocer

Mesaj informativ % rinocer[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul cer
Mesaj informativ % cer[25]

Am gasit 14 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul pra
Mesaj informativ % pra

Mesaj informativ % pra[0]

Am gasit 0 documente care se potrivesc cu ce cauti tu
Incep o cautare dupa sirul praf
Mesaj informativ % praf[9]

Am gasit 1 documente care se potrivesc cu ce cauti tu

4 comentarii »

  1. Care-i tag-ul pt. asta?

    Comentariu de Anonim — Iulie 1, 2008 @ 02:27

  2. exact! tagul?

    ma? ai fo bat asara?

    Comentariu de jock — Iulie 1, 2008 @ 04:22

  3. ia incepe, rogu-te, o cautare dupa sirul lapte de pasare, ciocolata de casa, spuma de capsuni. sau, mai simplu, frigidere napolact. documentele gasite se potrivesc cu ce vreau eu.

    Comentariu de Anonim — Iulie 1, 2008 @ 05:40

  4. „Fericireaaa are chipul taaau…” :)

    Comentariu de Anonim — Iulie 2, 2008 @ 02:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

